Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macbook Pro med Core i5-8250U dyker upp på Geekbench

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Många är vi som hoppas på en uppgradering av Macbook Pro-familjen framöver, och nu har modeller utrustade med åttonde generationens Core-processorer dykt upp i Geekbench.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2017-09-26 13:15

Fast MacBookPro14,1 är ju en redan existerande modell. Hur kan det komma sig? Ett hemmabygge? Prototyp, kanske.

Ursprungligen av Alix:

Fast MacBookPro14,1 är ju en redan existerande modell. Hur kan det komma sig? Ett hemmabygge? Prototyp, kanske.

Det kan ju vara en hackintosh där de kopierat smbios-inställningarna från en Macbook pro 14,1.

Jag tänker att om det relativt snart kommer en uppdaterad version så blir jag lite smått grinig eftersom jag precis har köpt en MacBook Pro 13 som levereras den 4 oktober.

  • Medlem
  • Lammhult
  • 2017-09-27 08:21
Ursprungligen av sextontio:

Jag tänker att om det relativt snart kommer en uppdaterad version så blir jag lite smått grinig eftersom jag precis har köpt en MacBook Pro 13 som levereras den 4 oktober.

Tja, känns som rykten kring nya cpuer i Macbook gått ett tag nu.

Du har väl 14 dagars returrätt hos apple?
https://www.apple.com/se/shop/help/returns_re...

Ursprungligen av Basss:

Tja, känns som rykten kring nya cpuer i Macbook gått ett tag nu.
Du har väl 14 dagars returrätt hos apple?
https://www.apple.com/se/shop/help/returns_re...

Jag köper sällan direkt från Apple eftersom jag gärna värnar lokala butiker. Så min nya MacBook Pro är beställd via mStore i Sundsvall. De har Mecenatrabatten på 10 % och lika priser som Apple Store, så då är det bara positivt. Nackdelen är väl då förstås att man inte kan använda sig av 14 dagars ångerrätt som finns i distansavtalslagen.

Ursprungligen av sextontio:

Jag köper sällan direkt från Apple eftersom jag gärna värnar lokala butiker. Så min nya MacBook Pro är beställd via mStore i Sundsvall. De har Mecenatrabatten på 10 % och lika priser som Apple Store, så då är det bara positivt. Nackdelen är väl då förstås att man inte kan använda sig av 14 dagars ångerrätt som finns i distansavtalslagen.

Och du är bunden till att hämta ut den? Det är ju inte ovanligt att seriösa butiker har typ 30 dagars öppet köp speciellt om du inte ens öppnar kartongen. Om de inte ger kunden den möjligheten tycker jag inte du ska "värna" om dom vid nästa inköp.

Ursprungligen av Jonatatatan:

Och du är bunden till att hämta ut den? Det är ju inte ovanligt att seriösa butiker har typ 30 dagars öppet köp speciellt om du inte ens öppnar kartongen. Om de inte ger kunden den möjligheten tycker jag inte du ska "värna" om dom vid nästa inköp.

Fast det är ganska meningslöst då att ha väntat i upp till 30 dagar bara för att inse att det inte kommit ut något nytt.

Jag fortsätter nog bara att hoppas på att ryktet är fel och ta risken att bli rejält grinig om det dyker upp något nytt i oktober.

Skulle va nice med en uppdatering har inte bytt ut min 15" sen de nya modellerna kom.
Men visst är det så att vi inte kommer kunna räkna med 32 GB i nästa gen heller?

Ursprungligen av Chaosstar:

Skulle va nice med en uppdatering har inte bytt ut min 15" sen de nya modellerna kom.
Men visst är det så att vi inte kommer kunna räkna med 32 GB i nästa gen heller?

Om de processorer som hamnar i de datorerna stödjer DDr4l så bör de släppas med 32GB det var i alla fall ursäkten till att dagens kör 16GB Ddr3l. Så jag tror det kommer så man kan välja 32GB.

1
Bevaka tråden