Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Våra första intryck av Iphone 8 Plus och Apple Watch Series 3

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Amanda och Ida berättar om sina första intryck av Iphone 8 Plus och Apple Watch Series 3.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2017-09-28 20:07

Bra jobbat!

Ursprungligen av Redaktionen:

Amanda och Ida berättar om sina första intryck av Iphone 8 Plus och Apple Watch Series 3.

Läs hela artikeln här

Det vore bra om ni exempelvis klippte in lite bilder och filmer i era filmer istället för att "bara" stå och prata. Det ger högre produktionsvärde och känns "proffsigare". När Amanda, som testat kameran i iPhone 8 plus, kritiserade resultatet i ett av porträttlägena förväntade jag mig exempelbilder.

Nä, lång och tråkig video. Gör om, gör rätt.

Ursprungligen av littlemac:

Det vore bra om ni exempelvis klippte in lite bilder och filmer i era filmer istället för att "bara" stå och prata. Det ger högre produktionsvärde och känns "proffsigare". När Amanda, som testat kameran i iPhone 8 plus, kritiserade resultatet i ett av porträttlägena förväntade jag mig exempelbilder.

Nä, lång och tråkig video. Gör om, gör rätt.

Tack för din feedback. Det kommer så klart många exempel i testet, men vi får fundera på om vi kan få med en del sånt redan till den här typen av videoklipp.

Försök undvika att säga ehh i var och varannan mening, det blir lätt ett irritationsmoment och därav låter osäkert/oprofessionellt.

Annars kul med en video där ni går igenom alla finnesser, hade också gärna sett mer ingående som nämnts tidigare.

Senast redigerat 2017-09-30 04:02
  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2017-10-02 19:39

Det är något skumt med min AWS 3, efter två dygn är batteriet nere på 47%!
Min AWS Gen 1 brukar bara klara ett dygn vid motsvarande batterinivå.

Två dygn av sedvanlig aktiv passivitet!

1
Bevaka tråden