Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 8 – Apples tråkigaste Iphone

Tråden skapades och har fått 95 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av kenjon:

Väldigt vad du klagar på iPhone 8 och Apple. Och ändå så köpte du en, så nu har Apple tjänat pengar på dej ändå, och lyckats i sin marknadsföring...

Deras marknadsföring har inte påverkar mig ett dyft tyvärr! Köper för att jag kan och vill ?
Finns ändå nackdelar som du verkar ha svårt att se, vilket tyder på att du går på marknadsföring
Framtidens mobil

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-10-10 14:59

Jag??? Nej. Jag har inte skrivit ett dyft om framtidens mobil. Du går på fel gubbe!

Ursprungligen av @ndreas:

Intressant och det påvisar ju hur man vilseleder och vänder på nummer! Nu har jag ingen Galaxy S8 kvar, men jag upplever ändå skärmen som grymt ljusstark korrekt eller ej så vad det en käftsmäll när man kollade på HDR i 4K på skärmen! Jag får inte den upplevelsen på min iPhone 8. Huruvida det har med LCD vs Oled att göra, så kan det säkert ha en betydande faktor rent generellt. Skall bli intressant att se nya iPhone X och en Note/Galaxy 8 sida vid sida.
iPhone X skärmen kanske inte är så dum ändå Dock hade jag velat ha curved skärm

Ja alla är vilseledande i den här branschen.
Se exempelvis vilket snack det var om androids alla processorkärnor det var ett tag och iPhone lyckades ändå hålla jämn takt.

Detta med oleds nits som inte riktigt är så lätt att förstå som man tror, blir spännande att se hur iPhone X hanterar med hälften mot Note 8.
Men jag gissar på att när båda har en väldigt ljus bild som när man sitter och kommenterar här så är de exakt lika starka.
Menas vid en mörk scen i en film med fullt ljus exempelvis så är note 8 snäppet bättre men hur mycket det märks av blir spännande.

Ursprungligen av Mackan1984:

Ja alla är vilseledande i den här branschen.
Se exempelvis vilket snack det var om androids alla processorkärnor det var ett tag och iPhone lyckades ändå hålla jämn takt.

Detta med oleds nits som inte riktigt är så lätt att förstå som man tror, blir spännande att se hur iPhone X hanterar med hälften mot Note 8.
Men jag gissar på att när båda har en väldigt ljus bild som när man sitter och kommenterar här så är de exakt lika starka.
Menas vid en mörk scen i en film med fullt ljus exempelvis så är note 8 snäppet bättre men hur mycket det märks av blir spännande.

Som jag förstår så är det just vid HDR visning som ljusstyrkan går upp till max, så fungerar de ju 4K TV också med HDR, den visar ju inte den extrema ljusstyrkan som std.

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2017-10-24 19:38

Trevlig artikel! Trots sin "tråkiga" approach i lineupen tycker jag ändå att iPhone 8 verkar klart intressant. Så jäkla tråkigt bara att Apple inte gjorde en mindre modell med 4" skärm som ersättare för iPhone SE. Hade varit renare lineup med iPhone 8 4", iPhone 8 4,7", iPhone 8 5,5" och iPhone X.

Typ en iPhone 8 Minus. Varför inte, Apple? Varför inte? Jaja, jag får leva vidare med min SE ett tag till och se vad som händer på marknaden framöver. Drömmen är fortfarande en pytteliten monstertelefon med den senaste tekniken. Men det lär väl inte hända.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2017-10-25 16:19
Ursprungligen av keptang:

Den faktiska ytan blir endast ~10% större än 4,7" iPhone 8. Trots 5,8".

https://www.gsmarena.com/apple_iphone_x_scree...

Och bara knappt 1% mindre än iPhone 8 Plus, trots avsevärt mindre body. Värt att också nämna.

Bevaka tråden