Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #200: Pompa och ståt i studion

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den här veckan firas det i studion. Avsnitt 200, vilken milstolpe! Vi minns tillbaka på avsnitten som varit, och avrundar med mycket snack om Apple Watch Series 3.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2017-10-14 17:04

Tack för ännu ett poddavsnitt ?
Grattis till 200
Trots att jag är ny i 99 sammanhang så när jag blev medlem lyssnade jag ikapp och anser att podden utvecklats med tiden. Melin var oerhört kritisk i början till Apple men kunde ändå inte tänka sig något annat och tillsammans med dig Ida och din kunskap och input blev det oerhört intressant att lyssna på. Sedan när Jakob och Amanda och Ekloev kom med så blev mixen och bredden mycket bra. Jag är inte Apple frälst men kan ändå finna nöje i att lyssna på podden oavsett innehåll. Välkomnar nya 99 vilket ligger mer i tiden speciellt nu när man ser hur tydligt lika flaggskepps mobiler är från de stora tillverkare. Datorer och surfplattor är tyvärr inte lika intressant längre. Efter en keynote brukar jag gå tillbaka till spekulationsavsnittet och lyssna igen ?
Ser framemot säsong 2

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-10-14 20:28
Ursprungligen av PaO:

Tack för ännu ett poddavsnitt ?
Grattis till 200
Trots att jag är ny i 99 sammanhang så när jag blev medlem lyssnade jag ikapp och anser att podden utvecklats med tiden. Melin var oerhört kritisk i början till Apple men kunde ändå inte tänka sig något annat och tillsammans med dig Ida och din kunskap och input blev det oerhört intressant att lyssna på. Sedan när Jakob och Amanda och Ekloev kom med så blev mixen och bredden mycket bra. Jag är inte Apple frälst men kan ändå finna nöje i att lyssna på podden oavsett innehåll. Välkomnar nya 99 vilket ligger mer i tiden speciellt nu när man ser hur tydligt lika flaggskepps mobiler är från de stora tillverkare. Datorer och surfplattor är tyvärr inte lika intressant längre. Efter en keynote brukar jag gå tillbaka till spekulationsavsnittet och lyssna igen ?
Ser framemot säsong 2

Mycket trevlig läsning, vi är glada att du anslöt till vårt glada gäng, din entusiasm och positiva energi uppskattas stort! Vi hoppas att säsong två ska vara lika givande som de första 200 avsnitten

1
Bevaka tråden