Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips! Rea på AirPods idag

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ett stort svenskt elektronikföretag kör kampanj på AirPods. 1.337:-.
https://www.komplett.se/product/900399/tv-lju...

Jag slog till, fick hämtat dom idag (Kompletts pick-up-point)! Skall bli kul att testa.

Vill att de skall funka bra till vardags, både med ljudbok, musik och samtal, samt gärna till löprundan.

Ursprungligen av pjnorman:

Jag slog till, fick hämtat dom idag (Kompletts pick-up-point)! Skall bli kul att testa.

Vill att de skall funka bra till vardags, både med ljudbok, musik och samtal, samt gärna till löprundan.

Jag upplevde dessvärre att AirPods hade otroligt burkigt ljud. Jag lämnade till och med tillbaka dem. Det är ju inte så lätt för någon att jämföra men någon föreslog att det skulle vara fel på just det par jag fick. Jag köpte sedermera vanliga EarPods och upplevde att dessa erbjöd mer bas och klarare ljud.

Jag tycker väl inte att det är så vansinnigt bra ljud i original-lurarna, utan dom är bara mest bekväma. De trådlösa har ju samma utförande och då tror jag att de bör vara lika bekväma.

Jag har ett par blå-tands in ear (obekväma) som har bra ljud och jag ett par (hmm kan det heta) "over ear" som också har bra ljud. Tycker dock att det är så kasst med bluetooth generellt. Tappar koppling och svåra att hitta nästa gång, osv..

1
Bevaka tråden