Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lyckades du förbeställa en Iphone X?

Tråden skapades och har fått 120 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Från och med idag går det att förbeställa Apples premiummobil Iphone X. Vi undrar om du lyckades förbeställa en, och vilken du i sådana fall beställde?

Läs hela artikeln här

Beställt två st vita 64gb, en till mig och en till frugan.

  • Medlem
  • 2017-10-27 09:17

iPhone X Space Gray 256 GB, leverans 6 november.

Ringde min operatör 5 i 9 på ett direktnummer sedan satt vi tillsammans och pratade till 09.01 och la då på sekunden sveriges första beställning på en 256 GB

Det saknas ett svar... Ja, men med vissa problem

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2017-10-27 09:30

Ja men Apple strulade och krävde leveransadress fast att den var inmatat igår som fördefinerad. Under tiden hoppade leveransdatumet från den 3/11 till den 6/11....well well shit happens!

  • Medlem
  • Växjö
  • 2017-10-27 09:35

Jag lyckades!

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-10-27 09:40
Ursprungligen av BlackSmp:

Det saknas ett svar... Ja, men med vissa problem

Saknas ett till, intresserad men väntar på nästa generation.

Fick 13-20 november. Hade inte Apple strulat till det så.. skit.

Jag bokade en iPhone X silver 256 GB på Telia. Hämtas i butik den 3/11. Det gick snabbt och smidigt att boka.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-10-27 09:51

Hadde lite tur 3/11 64 gb hoppas det stämmer hos apple

Ja. Fått bekräftelse från telenor att jag har en plats i den "nationella kön" men det framgår inte var man kan se den. Kön alltså…

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2017-10-27 09:55

Gick smidigt hos Telia idag.
Bokade 2 st 256gb. En silver och en grå. Leverans till butik 3 nov.

Ursprungligen av Json_81:

Saknas ett till, intresserad men väntar på nästa generation.

Det fanns: "Nej, Iphone X intresserar mig inte."

Saken med Ja-svaret var att det stod "Ja - Inga problem" - men det ska vi väl kanske tolka som ett enkel "Ja" istället så täcker vi alla situationer

Ursprungligen av add3:

Hadde lite tur 3/11 64 gb hoppas det stämmer hos apple

Stämmer nog, tror inte så många köper 64

Ursprungligen av MalcomX:

Ringde min operatör 5 i 9 på ett direktnummer sedan satt vi tillsammans och pratade till 09.01 och la då på sekunden sveriges första beställning på en 256 GB

Hos den operatören ja Jag la beställning hos Inet för 1 månad sedan så indirekt var jag ju långt före

  • Medlem
  • Malmö
  • 2017-10-27 10:24
Ursprungligen av @ndreas:

Stämmer nog, tror inte så många köper 64

Det tror jag...för de flesta går nog smärtgränsen vad det gäller pengarna tidigare än vad en 256 GB. Dessutom lär det vara få som har verkligt behov av mer än 64 GB i sin telefon.

  • Medlem
  • Fjärås
  • 2017-10-27 10:28
Ursprungligen av Redaktionen:

Från och med idag går det att förbeställa Apples premiummobil Iphone X. Vi undrar om du lyckades förbeställa en, och vilken du i sådana fall beställde?

Läs hela artikeln här

Inga problem. Beställde 2 st gråa 256 GB med leverans den 3 oktober!

256gb Vit
3 nov

Ursprungligen av zinned:

Det tror jag...för de flesta går nog smärtgränsen vad det gäller pengarna tidigare än vad en 256 GB. Dessutom lär det vara få som har verkligt behov av mer än 64 GB i sin telefon.

Har man 11+ så kan man lägga till 2 känner jag. Smärgränsen var redan passerad vid 10 för många tror jag. Sedan köper nog de flesta den via avbetalning hos operatörer och då spelar de ju mindre roll.
Filma i 4K och foton, iCloud i all ära, men bökigt att behöva ha det på server hela tiden! Jag upplever det i alla fall betydligt bättre att ha det lokalt i telefonen samt iCloud, men allt är en smaksak.
Jag tror 256 säljer mer än 64, ser man på 2:a handsvärdet som i detta fall X:en så lär de vara den första iPhone som kommer tappa stort tills nästa år oavsett.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2017-10-27 10:34
Ursprungligen av @ndreas:

Har man 11+ så kan man lägga till 2 känner jag. Smärgränsen var redan passerad vid 10 för många tror jag. Sedan köper nog de flesta den via avbetalning hos operatörer och då spelar de ju mindre roll.
Filma i 4K och foton, iCloud i all ära, men bökigt att behöva ha det på server hela tiden! Jag upplever det i alla fall betydligt bättre att ha det lokalt i telefonen samt iCloud, men allt är en smaksak.
Jag tror 256 säljer mer än 64, ser man på 2:a handsvärdet som i detta fall X:en så lär de vara den första iPhone som kommer tappa stort tills nästa år oavsett.

Ja, vi gissar bara...jag respekterar din gissning men jag tror inte det du säger kan appliceras så ofta bland den generella användarskaran.

Lyckades få in en beställning från Apple på en iPhone X 64GB med leverans 3 nov

Sen kör man ett slimmat skal från nudient.se

Väntar några månader ifall det är barnsjukdomar i hårdvaran, men ser framemot era första intryck av den!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2017-10-27 10:35
Ursprungligen av Viiddee:

Sen kör man ett slimmat skal från nudient.se

Låt oss dra igång den gamla klassikern:

Skal? Brrr...absolut inte.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-10-27 10:40

Beställde en 256GB Rymdgrå genom Telias förbeställning på nätet. Levereras till närmaste Teliabutik den 3 november.

Gillar verkligen Telias upplägg. Bra information och helt problemfritt. ?

Blev en iPhone X 64 Gb i silver hos Comviq för 595:-/Mån ? kommer om 7 dagar ?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-10-27 10:45
Ursprungligen av BlackSmp:

Det fanns: "Nej, Iphone X intresserar mig inte."

Saken med Ja-svaret var att det stod "Ja - Inga problem" - men det ska vi väl kanske tolka som ett enkel "Ja" istället så täcker vi alla situationer

Ja, men det stämmer ju inte.
Jag är jätteintresserad men en kombination av priset, första generationen av något (faceID) och min gamla telefon fungerar fint gör att jag väljer att vänta.

Tänkte inte beställa någon men suget blev för stort. Det blev en vit 256 GB. Less på min iPhone 6+ 16GB.
Väntar ändå på iPhone SE2 och då får frugan ta min iPhone X (kanske)

Jag bokade en iPhone X silver 256 GB trots att min iPhone 5 fungerar felfritt

Ursprungligen av Redaktionen:

Från och med idag går det att förbeställa Apples premiummobil Iphone X. Vi undrar om du lyckades förbeställa en, och vilken du i sådana fall beställde?

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2017-10-27 11:47

Skulle ju inte köpa någon ny telefon eftersom jag är jävligt nöjd med min 7+, men kunde inte låta bli. Så det blev en rymdgrå med 256GB..
Hämtas 3 Nov i butiken!

Bevaka tråden