Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #204: På mina visitkort: emojininja

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den här veckan pratar 99-gänget om Niantics Harry Potter-spel, en hel den om Iphone X och om Razer Phone.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2017-11-11 16:26
Ursprungligen av Redaktionen:

Den här veckan pratar 99-gänget om Niantics Harry Potter-spel, en hel den om Iphone X och om Razer Phone.

Läs hela artikeln här

Tack för podden som är en höjdpunkt under veckan ?

iPhone X verkar vara riktigt bra, kul

Senaste ryktet angående S9 är tyvärr inte någon fingeravtryck under glaset. Samma uppsättning av kamera som Note 8. Samsung tog patent på "luggen" i maj 2016 så jag hoppas ju att nu när Apple använt den att Samsung skippar den men man vet aldrig.

https://www.phonearena.com/news/Embrace-the-n...

Är lite ambivalent angående lugg reklamen. Lite rolig men även lite billig

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-11-11 20:34
Ursprungligen av PaO:

Tack för podden som är en höjdpunkt under veckan ?

iPhone X verkar vara riktigt bra, kul

Senaste ryktet angående S9 är tyvärr inte någon fingeravtryck under glaset. Samma uppsättning av kamera som Note 8. Samsung tog patent på "luggen" i maj 2016 så jag hoppas ju att nu när Apple använt den att Samsung skippar den men man vet aldrig.

https://www.phonearena.com/news/Embrace-the-n...

Är lite ambivalent angående lugg reklamen. Lite rolig men även lite billig

Riktigt kul att podden uppskattas!

Ja jag har också läst om att Samsung ryktas övergett tanken på en fingeravtrycksläsare i skärmen, det låter ju som att S9 blir en iterativ utveckling av S8. Lugg-reklamen var både lite rolig och lite skämmig skulle jag säga. Apple är ensamma om att inte behöva bry sig om käbbel eller att hacka på konkurrenterna (när det gäller mobiler i alla fall).

1
Bevaka tråden