Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipad pro vs Surface pro 4 rätta valet?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! jag är en student och är kluven över vilken jag ska välja, efter ha sökt i timmar på google blir jag inte klokare! Jag behöver nåt där jag kan föra anteckningar via keyboard och en viss del använda stylus. Ration mellan skriva med penna och tangenter kanske är 80% tangent 20% pennan. jag har just nu en macbook. Vilken bör jag köpa??

Nu har jag ingen Surface men allt handlar nog om Windows Vs. iOS till slut. Jag personligen som jobbar i Windows har otroligt svårt för operativsystemet jämfört med vad jag använder privat som är uteslutet macOs och iOS. Hårdvarumässigt är det säkerligen inget fel på Surface men till slut handlar det om i vilka program du känner dig bekväm i att hantera för att få jobbet gjort på bästa sätt.

Ursprungligen av kafferast:

Nu har jag ingen Surface men allt handlar nog om Windows Vs. iOS till slut. Jag personligen som jobbar i Windows har otroligt svårt för operativsystemet jämfört med vad jag använder privat som är uteslutet macOs och iOS. Hårdvarumässigt är det säkerligen inget fel på Surface men till slut handlar det om i vilka program du känner dig bekväm i att hantera för att få jobbet gjort på bästa sätt.

Kommer bli enkla prgram mest anteckningar och diverse appar, men är rädd att man går "miste" om möjligheter med ipad som tex ett ordentligt office program.

Ursprungligen av scylla1:

Kommer bli enkla prgram mest anteckningar och diverse appar, men är rädd att man går "miste" om möjligheter med ipad som tex ett ordentligt office program.

Som jag skrev innan så föredrar jag själv apples ekosystem och gällande Office så har har Apple egna gratisvarianter i form av Numbers, Keynote och Pages som alla fungerar toppen.