Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Ipad begåvas med smalare skärmkanter och Face ID

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I likhet med Iphone X gör ryktet gällande att nästa generations Ipad även den kan tänkas få smalare skärmkanter och Face ID.

Läs hela artikeln här

Vore välkomnat, har stört mig på att de inte tog bort den rörliga knappen på senaste Pro-modellerna.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-11-18 22:03
Ursprungligen av Chaosstar:

Vore välkomnat, har stört mig på att de inte tog bort den rörliga knappen på senaste Pro-modellerna.

Jag förstår dig, Ipad har inte alltid begåvats med samma tekniska framsteg som mobiltelefonerna. Det ska bli spännande att se vad vi får för förändringar!

Ursprungligen av Redaktionen:

I likhet med Iphone X gör ryktet gällande att nästa generations Ipad även den kan tänkas få smalare skärmkanter och Face ID.

Läs hela artikeln här

Snyggt med smala skärmkanter men värdelöst. Har en S8 och kommer åt skärmen ofrivilligt hela tiden. Har snart ingenstans att hålla teknikprylarna.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-11-20 20:04
Ursprungligen av Paulista:

Snyggt med smala skärmkanter men värdelöst. Har en S8 och kommer åt skärmen ofrivilligt hela tiden. Har snart ingenstans att hålla teknikprylarna.

Jag förstår vad du menar!
Personligen tycker jag att Iphone X är lite svår att hålla i också. Inte mycket skärmkanter och rundade kanter dessutom.

Razer phone ( 99s artikel ) tycker jag var betydligt lättare att hålla i då med sina skarpa kanter och med både lite panna och haka!

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2017-11-20 20:18

Och hur i glödheta ska man hålla i en ipad utan kanter att stödja fingrarna på, med en iPad Glove Deluxe för 5k?
Jag är tveksam.. :/

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-11-20 21:06
Ursprungligen av mattiL:

Och hur i glödheta ska man hålla i en ipad utan kanter att stödja fingrarna på, med en iPad Glove Deluxe för 5k?
Jag är tveksam.. :/

Misströsta ej!
På nätet kan en hitta lösningar för allt -> https://www.amazon.com/READYACTION-Office-Har...

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2017-11-20 21:20
Ursprungligen av Ischy:

Misströsta ej!
På nätet kan en hitta lösningar för allt -> https://www.amazon.com/READYACTION-Office-Har...

Någon mer än jag (och en massa medicinska experter) som är orolig för gamnacke deluxe?

På min favoritradiokanal P1 hörde jag en läkare tala om trycket på nackkotor och skillnaden mellan rak nacke och gamvarianten, rak nack gav ett tryck på ett eller två kilo emedan gamvarianten belastade nacken tiofalt!

Det där fina verktyget du länkade till kan jag kompensera för om jag låter min buk växa ett antal enheter till...

1
Bevaka tråden