Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Svårt att få tag på Apples Airpods till jul

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är du på jakt efter Apples trådlösa hörlurar Airpods kan det redan vara för sent att få dem innan jul. Har du tips på var de eftertraktade hörlurarna går att köpa?

Läs hela artikeln här

Jajjamen... Jag hade koll på att lokala Applebutiken (mStore) hade gott om AirPods på sin hylla. Gick in dit för att köpa och ser att hyllan är totalt rensad - allt hade gått åt.

Men turligt nog så hade de en gammal beställning som inte var hämtad och efter lite kontrollerande så fick jag köpa den sista som fanns kvar i stan (för såväl Elgiganten och Media Markt var också länsade)

Tradera kanske, om det är kris...

https://www.tradera.com/item/260713/298070390...-

  • Medlem
  • 2017-12-18 17:27

Med tanke på hur sågad AirPod blev när den lanserades så är det rätt komiskt.

Det var ju den fulaste och fånigaste produkt som Apple någonsin lanserat. Om det rådde det i stort sett konsensus på nätet. Hur skulle någon ens tänka tanken på att gå omkring med ett par överprissatta sådana i öronen och se ut som en byfåne?

Ja, där ser man hur det kan gå

Helt underbar pryl som jag haft sedan februari. Passar inte riktigt när min audiofila personlighet tar över, men då pluggar jag bara in min DAC och andra lurar. Men till vardags när smidigheten är viktigare än det optimala ljudet så finns det inget bättre.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-12-18 18:39
Ursprungligen av Ljung:

Med tanke på hur sågad AirPod blev när den lanserades så är det rätt komiskt.

Det var ju den fulaste och fånigaste produkt som Apple någonsin lanserat. Om det rådde det i stort sett konsensus på nätet. Hur skulle någon ens tänka tanken på att gå omkring med ett par överprissatta sådana i öronen och se ut som en byfåne?

Ja, där ser man hur det kan gå

Helt underbar pryl som jag haft sedan februari. Passar inte riktigt när min audiofila personlighet tar över, men då pluggar jag bara in min DAC och andra lurar. Men till vardags när smidigheten är viktigare än det optimala ljudet så finns det inget bättre.

Bästa köpet jag gjort, jag har en tendens att köpa på mig diverse hörlurar men använder dem sällan.
Men airpodsen används flitigt

Jag verkar ha gett bort mina. Dottern lånar dom hela tiden. Fast jag är egentligen bara glad. Vill att hon ska ha det bästa
På tal om det. Är det trådlös laddning på fodralet numera?

Ursprungligen av Tjosansa:

Är det trådlös laddning på fodralet numera?

Nej. Kommer med nya fodralet.

Men du kan lösa det med lite DIY.

Ursprungligen av keptang:

Nej. Kommer med nya fodralet.

Men du kan lösa det med lite DIY.

Tror jag avstår

När kommer nya fodralet?

Edit. Ok 2018. Allt emellan 2 veckor och ett år. Kul.

Hej,
Jag jobbar på Utomhusliv.se och vi har Apple AirPods just nu.
Kan inte lova att den kommer innan jul (beror på posten också), men vi skickar dem samma dag ni beställer! Nu menar jag vardagar självklart
Välkomna och God Jul!
/Alice

1
Bevaka tråden