Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fulkultur pratar om Star Wars framtid och The Last Jedi

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fulkultur-panelen samlas för att prata om Star Wars då, nu och framtid. Kommer gulliga djur ta över visdom och ljussablar? Efter 35 minuter spoilar vi järnet ur The Last Jedi.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2017-12-22 11:55

Oj så ni dissade den nya filmen. Inte alls den känsla jag hade när jag gick från bion. Även om jag håller med i de flesta detaljerna som ni diskuterade så känns det ändå som jag var nöjd. Men jag ser detta som ett rymdäventyr bara, och måste jämföras med andra filmer med samma tema. Visst, Guardians of the Galaxy Vol 1 var den defintivt inte, men kanske som 2an...

Det känns dock spontant som ni ser de gamla filmerna med ett för starkt nostalgifilter. För return of the jedi till exempel innehåller väldigt många diskutabla scener den med om man förväntar sig ett lite torrare rymdäventyr.
Star Wars är helt enkelt inte så långt från Kenny Starfighter som folk förväntar sig.

Ursprungligen av Sidde:

Visst, Guardians of the Galaxy Vol 1 var den defintivt inte, men kanske som 2an...

Det är ett OK betyg, men inte bra

1
Bevaka tråden