Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Så lätt byter du skärm på din Iphone 5C

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om du inte är redo att låta din Iphone 5C gå i pension på grund av en sprucken skärm kan du själv byta ut den med reservdelar och verktyg från Teknikdelar.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-01-05 00:00

Bra med rosa bakgrund på annonsartiklar

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-01-05 10:59
Ursprungligen av kenjon:

Bra med rosa bakgrund på annonsartiklar

Jag får faktiskt erkänna att jag inte är helt med på om du är sarkastisk eller om du faktiskt tycker att det är bra

Ursprungligen av ekloev:

Jag får faktiskt erkänna att jag inte är helt med på om du är sarkastisk eller om du faktiskt tycker att det är bra

Jag tror @kenjon menar det. Tycker också det är bra, klart och tydligt att det är en annonsartikel.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-01-05 11:25
Ursprungligen av Anderlind:

Jag tror @kenjon menar det. Tycker också det är bra, klart och tydligt att det är en annonsartikel.

Ah skönt att höra! Vi vill tydligt separera rena annonsartiklar från de där vi själva gör innehåll i samarbete med ett företag, som exempelvis Pryltipset. Där kikar vi på prylar vi tycker är intressanta och spännande, förslaget kommer från ett företag men de styr inte vad vi säger eller vad vi fokuserar på.

Skulle man inte också kunna lägga till ordet "annons" i länken "Läs hela artikeln här" -> "Läs hela artikeln här (annons)". Gör det tydligare _innan_ man hamnar på sidan.

OT: Vem i Sverige köpte en 5C? Tycker man mest sett dem utomlands...

Ursprungligen av johan_tanying:

Skulle man inte också kunna lägga till ordet "annons" i länken "Läs hela artikeln här" -> "Läs hela artikeln här (annons)". Gör det tydligare _innan_ man hamnar på sidan.

OT: Vem i Sverige köpte en 5C? Tycker man mest sett dem utomlands...

Bra idé! Jag ska skriva ett litet önskemål till vår utvecklare.

Ursprungligen av johan_tanying:

Skulle man inte också kunna lägga till ordet "annons" i länken "Läs hela artikeln här" -> "Läs hela artikeln här (annons)". Gör det tydligare _innan_ man hamnar på sidan.

OT: Vem i Sverige köpte en 5C? Tycker man mest sett dem utomlands...

Köpte en 5C till min dotter för länge sedan och som sedan ärvts till min yngre dotter.
Mycket välanvänd och förhållandevis rapp ända in i sin död. Det är inte för ens för två veckor sedan den åkte i golvet och fick åka till elektronikkyrkogården. En riktig arbetshäst som jag är mycket nöjd med.

1
Bevaka tråden