Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi åker till CES 2018 i Las Vegas!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om några dagar åker redaktionens Ida Blix till Las Vegas för att täcka CES-mässan, där smarta ting förutspås bli de stora dragplåstren.

Läs hela artikeln här

Kul, ser fram emot att se och läsa om roliga prylar därifrån.

Spännande, hoppas på mycket HomeKit-kompatibla prylar.

Jag hoppas vi får något som blir populärt och prisvärt. I samma prisklass och nytta som chromecast eller Apple TV

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-01-06 12:09
Ursprungligen av Redaktionen:

Om några dagar åker redaktionens Ida Blix till Las Vegas för att täcka CES-mässan, där smarta ting förutspås bli de stora dragplåstren.

Läs hela artikeln här

Roligt för Ida. Lite avis blir man ju hehehe Las Vegas är spännande som stad sen en mässa ovanpå det ..

Ursprungligen av cubeis:

Roligt för Ida. Lite avis blir man ju hehehe Las Vegas är spännande som stad sen en mässa ovanpå det ..

Firade min 30årsdag i Vegas så har provat på stan tidigare. Mässan däremot är ny för mig. Håller tummarna för att det blir kul!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-01-06 14:48

Det blir det. Och mässan är stooor!

  • Medlem
  • 2018-01-06 18:06
Ursprungligen av Redaktionen:

Om några dagar åker redaktionens Ida Blix till Las Vegas för att täcka CES-mässan, där smarta ting förutspås bli de stora dragplåstren.

Läs hela artikeln här

Kul att 99 satsar på att närvara på mässan
Har du stegräknare redo @Ida

Smarta hemmet / IoT och jokern om Samsung visar upp S9 är väl det jag är mest intresserad av

Ser fram emot spännande reportage ?

Edit: Hur många mobiler visas upp med inbyggd fingeravtrycksläsare under skärmen är frågan. Kineser är på G tydligen

Har du klippt dig Ida?

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2018-01-07 12:28

Hoppas du får en trevlig resa Ida!

1
Bevaka tråden