Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Philips och Razer samarbetar om spelanpassad Hue-belysning

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Samarbetet ska låta Hue-belysningen anpassas efter scenerna i datorspel, något som förhoppningsvis letar sig in i andra tillämpningar.

Läs hela artikeln här

Det vill jag ha på nästa Macbook Pro. Undrar förresten om det går att bygga om sin Macbook med lysande Apple logga till att den har RGB lysdioder istället så den kan ändra färgen på loggan mellan regnbågens alla färger?

Edit: Läste nu på Apples forum att det är samma ljuskälla.

Ursprungligen av TheiPad:

Det vill jag ha på nästa Macbook Pro. Undrar förresten om det går att bygga om sin Macbook med lysande Apple logga till att den har RGB lysdioder istället så den kan ändra färgen på loggan mellan regnbågens alla färger?

Edit: Läste nu på Apples forum att det är samma ljuskälla.

Klistra på en dekal. Googla så hittar du.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Klistra på en dekal. Googla så hittar du.

Det låter som en bättre lösning än att öppna upp hela datorn.

Ursprungligen av TheiPad:

Det låter som en bättre lösning än att öppna upp hela datorn.

Haha något lättare i alla fall! Jag vill kunna ha det här när jag spelar på mitt Playstation 4 eller när jag kollar på filmer och serier. Tänker dig att alla lägenhetens lampor ”lever sig in i” ett åskregn på tv:n osv ?

Ursprungligen av amandareventlid:

Haha något lättare i alla fall! Jag vill kunna ha det här när jag spelar på mitt Playstation 4 eller när jag kollar på filmer och serier. Tänker dig att alla lägenhetens lampor ”lever sig in i” ett åskregn på tv:n osv ?

Det låter fantastiskt.

1
Bevaka tråden