Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung vill använda Bixby och Smartthings för att koppla samman allt

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Samsungs presskonferens på årets CES var inte som tidigare år. Istället för att prata om en rad nya produkter visade elektronikjätten upp sin vision för det smarta hemmet – och den är kittlande.

Läs hela artikeln här

Intressant att de försöker lansera Bixby på bred front.

Ursprungligen av TheiPad:

Intressant att de försöker lansera Bixby på bred front.

Har testat Bixby lite grann och måste säga att jag gillar Bixby, på många sätt ligger hon lite före Siri även om hon ibland är lite, lite långsammare i genomförandet. Men hon kan göra fler saker.

Ursprungligen av amandareventlid:

Har testat Bixby lite grann och måste säga att jag gillar Bixby, på många sätt ligger hon lite före Siri även om hon ibland är lite, lite långsammare i genomförandet. Men hon kan göra fler saker.

Tycker Siri på min iPad är fantastiskt långsam. Det känns som att prata med en dator. ☹️

Ursprungligen av TheiPad:

Tycker Siri på min iPad är fantastiskt långsam. Det känns som att prata med en dator. ☹️

Ja hon är också väldigt ojämn! På klockan förstår hon aldrig vad jag menar om jag inte ger super tydliga kommandon. Typ "ställ timer på 8 minuter" fungerar inte men om jag säger "timer 8 minuter" fungerar det. Väldigt frustrerande, det enda stället jag tycker hon är ok på är i mobilen.

  • Medlem
  • 2018-01-09 20:47

Bra sammanfattning
Håller med nu börjar smarta hemmet gå bortom telefonen eller dedikerad skärm. Samsung har ju en fördel där de kan trycka in Bixby och Smartthings i alla deras produkter. Mycket spännande och snart dags att kasta ut mitt föråldrade system för belysning och sensorer ?

  • Medlem
  • 2018-01-09 20:48
Ursprungligen av amandareventlid:

Ja hon är också väldigt ojämn! På klockan förstår hon aldrig vad jag menar om jag inte ger super tydliga kommandon. Typ "ställ timer på 8 minuter" fungerar inte men om jag säger "timer 8 minuter" fungerar det. Väldigt frustrerande, det enda stället jag tycker hon är ok på är i mobilen.

Gillar med Bixby mer och mer
Vad gillar du Bixby Hello?

1
Bevaka tråden