Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Iphone SE 2 får stöd för trådlös laddning

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Iphone SE börjar få några år på nacken men enligt de senaste ryktena kan en uppdatering snart vara på gång.

Läs hela artikeln här

Detta ser jag absolut fram emot! En lite större skärm än 4” är välkommet, men ändå i samma nätta storlek. Och baksida av glas kommer att vara ett stort lyft!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-01-11 12:41

Jag har länge undrat när nästa nätta telefon kommer. Gillar inte de stora skärmarna alls.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-01-11 14:43
Ursprungligen av tmjonasson:

Detta ser jag absolut fram emot! En lite större skärm än 4” är välkommet, men ändå i samma nätta storlek. Och baksida av glas kommer att vara ett stort lyft!

Jag jag hoppas verkligen att ryktet visar sig stämma, de som föredrar telefoner med enhandsfattning har ju inte så mycket att välja mellan numera. Har en känsla av att @JohannesKBA kommer vara spekulant på en SE 2 om det visar sig stämma

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2018-01-11 15:02
Ursprungligen av ekloev:

Jag jag hoppas verkligen att ryktet visar sig stämma, de som föredrar telefoner med enhandsfattning har ju inte så mycket att välja mellan numera. Har en känsla av att @JohannesKBA kommer vara spekulant på en SE 2 om det visar sig stämma

JA! för bövelen ?

Vore roligt om den såg ut som en krympt iPhone X.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2018-01-11 21:23
Ursprungligen av TheiPad:

Vore roligt om den såg ut som en krympt iPhone X.

iPhone SE X
...
?

Ursprungligen av Gnulia:

Jag har länge undrat när nästa nätta telefon kommer. Gillar inte de stora skärmarna alls.

Håller med! Jag vill ha just en telefon, och inte en förkrympt surfplatta.

Att det tar A10 cpu istället för A11, måste ändå vara för att hålla nere kostanden eller?

Hur som helst är jag sjukt taggad på SE2, och får hoppas att det inte blir några fantasipriser...så det inte går åt en månadslön.

iphone-se-2-latest-rumours-uk-release-date-price-features-specs

  • Medlem
  • 2018-01-12 05:39
Ursprungligen av TheiPad:

Vore roligt om den såg ut som en krympt iPhone X.

Håller med dig om det
Men det kommer nog inte att hända tyvärr
Om man ser till prissättning så skulle en iPhone SE2 med samma formspråk som X och samtidigt vara billigare än 8 orna slå sönder hela lineup. Dessutom klarar väl inte A10 av truedepth teknologi

Men i år måste ju Apple komma med fler lurar i samma design som X och frågan är vem som köper en X plus för 15000 kr

Men man kan ju drömma om SE / X / X plus i samma utseende och till rimliga priser ?

Ursprungligen av PaO:

Håller med dig om det
Men det kommer nog inte att hända tyvärr
Om man ser till prissättning så skulle en iPhone SE2 med samma formspråk som X och samtidigt vara billigare än 8 orna slå sönder hela lineup. Dessutom klarar väl inte A10 av truedepth teknologi

Men i år måste ju Apple komma med fler lurar i samma design som X och frågan är vem som köper en X plus för 15000 kr

Men man kan ju drömma om SE / X / X plus i samma utseende och till rimliga priser ?

Ja för om Apple släpper 2018 års nya iPhones så kommer troligtvis alla att se ut/likna iPhone X och då kan man släppa en SE2 med samma utseende och A11 Bionic, eftersom A12 redan kommer vara släppt och då kan man ha Face ID och Truedepth-kamera. Men det kommer nog att vara en önskedröm☹️

Hoppas inte glaset är lika fastlimmat med superduperklister som de andra med glasbaksida. För att byta glas måste man i stort sett byta mobil.

  • Medlem
  • International user
  • 2018-01-15 10:10
Ursprungligen av Zeugma:

Hoppas inte glaset är lika fastlimmat med superduperklister som de andra med glasbaksida. För att byta glas måste man i stort sett byta mobil.

Får den 3D touch och någon ip klass för vatten resistens så är de limmade.

1
Bevaka tråden