Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

10 fascinerande prylar på CES

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

CES är platsen där morgondagens spännande teknik visas upp, men också obskyra produkter som är mer roliga än vettiga. Här är tio exempel.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-01-12 15:27

Grillroboten har funnits ett hyfsat tag. Men den här kanske har wifi också

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-01-12 15:31
Ursprungligen av Json_81:

Grillroboten har funnits ett hyfsat tag. Men den här kanske har wifi också

Det är flera av produkterna på mässan som har funnits sedan tidigare, men då i tidiga förhandsversioner eller så är de uppgraderade varianter här. Foldimate visades exempelvis upp förra året, men hade då massa extrafunktioner som offrats i årets version så att den ska kunna vika mer tvätt. Jag var på CES i fjol men var grillroboten där lyckades jag missa den

Ursprungligen av ekloev:

Det är flera av produkterna på mässan som har funnits sedan tidigare, men då i tidiga förhandsversioner eller så är de uppgraderade varianter här. Foldimate visades exempelvis upp förra året, men hade då massa extrafunktioner som offrats i årets version så att den ska kunna vika mer tvätt. Jag var på CES i fjol men var grillroboten där lyckades jag missa den

https://m.prisjakt.nu/product/4251027?gclid=C...
Funnits ett tag men väldigt onödig går fort att skrubba rent gallret men kul. Var nära att köpa en i somras för typ 500kr på rea men sket i det för jag har ingen grill.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-01-12 16:07
Ursprungligen av Jonatatatan:

https://m.prisjakt.nu/product/4251027?gclid=C...
Funnits ett tag men väldigt onödig går fort att skrubba rent gallret men kul. Var nära att köpa en i somras för typ 500kr på rea men sket i det för jag har ingen grill.

Det, måste jag säga, låter som ett väldigt rimligt beslut

Glöm inte att kika på denna för alla som saknar touch-id och 3,5an på sin iPhone X ?

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-01-12 17:23
Ursprungligen av Mackan1984:

Glöm inte att kika på denna för alla som saknar touch-id och 3,5an på sin iPhone X ?

Klockren, Ida har tyvärr råkat på en släng av feber men om hon hinner bli kurerad i tid ska vi se om hon hinner svänga förbi den där

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-01-12 19:24
Ursprungligen av ekloev:

Det är flera av produkterna på mässan som har funnits sedan tidigare, men då i tidiga förhandsversioner eller så är de uppgraderade varianter här. Foldimate visades exempelvis upp förra året, men hade då massa extrafunktioner som offrats i årets version så att den ska kunna vika mer tvätt. Jag var på CES i fjol men var grillroboten där lyckades jag missa den

Ursprungligen av Jonatatatan:

https://m.prisjakt.nu/product/4251027?gclid=C...
Funnits ett tag men väldigt onödig går fort att skrubba rent gallret men kul. Var nära att köpa en i somras för typ 500kr på rea men sket i det för jag har ingen grill.

Precis den jag tänkte på.
Ingen aning om den eller liknande visats på CES förut, men det är ju en produkt som funnits på marknaden ett tag, därav jag reagerade
Borde kanske köpa en, jag har fyra grillar...

Ursprungligen av Json_81:

Precis den jag tänkte på.
Ingen aning om den eller liknande visats på CES förut, men det är ju en produkt som funnits på marknaden ett tag, därav jag reagerade
Borde kanske köpa en, jag har fyra grillar...

Nej det borde du inte, den är skräp, går ju väldigt fort att rengöra gallret när man lärt sig hur man gör.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-01-13 07:14
Ursprungligen av jimel:

Nej det borde du inte, den är skräp, går ju väldigt fort att rengöra gallret när man lärt sig hur man gör.

Haha, är den så illa.

Nä, det tar inte många sekunder. Tänkte mer som en kul grej när man har gäster. De tycker redan att jag är både prylnörd och grillnörd så kul att ta det till överdrift

1
Bevaka tråden