Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En titt på konsumentelektronik från CES 1991

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Konsumentelektronikmässan CES börjar lida mot sitt slut men vi passar på att ta en liten nostalgiomväg förbi mässan anno 1991.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • International user
  • 2018-01-15 10:44

SkyShadow 27 minuter in i filmen. Shit vad tid mitt yngre jag har slösat på det spelet Man kanske borde släpa fram IIfx ur gömmorna? Retro-gaming är ju minst sagt på modet.

Ursprungligen av rhesus:

SkyShadow 27 minuter in i filmen. Shit vad tid mitt yngre jag har slösat på det spelet Man kanske borde släpa fram IIfx ur gömmorna? Retro-gaming är ju minst sagt på modet.

Det är det definitivt, skulle vara roligt med bilder om du lyckas plocka fram det!

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-01-15 14:08
Ursprungligen av rhesus:

SkyShadow 27 minuter in i filmen. Shit vad tid mitt yngre jag har slösat på det spelet Man kanske borde släpa fram IIfx ur gömmorna? Retro-gaming är ju minst sagt på modet.

Ja verkligen, om du har möjlighet och lust hade det varit mycket intressant!

  • Medlem
  • International user
  • 2018-01-17 12:51
Ursprungligen av amandareventlid:

Det är det definitivt, skulle vara roligt med bilder om du lyckas plocka fram det!

Jag ska se vad jag kan göra Just nu är maskinen insnöad i förrådet i min sommarstuga men jag provstartade den förra sommaren och då gick den glatt igång. Iofs kostade den ju som en mindre bil på tiden det begav sig så det kanske bara är förväntat.

1
Bevaka tråden