Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tag Heuer visar modulär och mindre snordyr smartklocka

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tag Heuer följer upp sin tidigare smartklocka med en mindre variant där insidan uppdaterats men priserna faktiskt sjunkit till mindre dyra nivåer.

Läs hela artikeln här

Känns som att ”mindre, snordyr” skulle passa bättre i titeln

Funderade på om jag skulle skaffa en.. sedan såg jag prislappen och ångrade mig snabbt.. Personligen skulle jag inte beskriva 12 papp som ”mindre snordyr” när det gäller en smart klocka.

Riktigt fin klocka! Hade säkert köpt den om plånboken tillåtit. Gillar att den är så modulär och enkel design

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-01-22 19:05
Ursprungligen av guggex8:

Känns som att ”mindre, snordyr” skulle passa bättre i titeln

Funderade på om jag skulle skaffa en.. sedan såg jag prislappen och ångrade mig snabbt.. Personligen skulle jag inte beskriva 12 papp som ”mindre snordyr” när det gäller en smart klocka.

Rubriken har en dubbelmening, den är dels mindre än den föregående modellen rent fysiskt, och den är också mindre dyr än föregångaren (om än inte billig för den delen). 12 papp är mindre dyrt än 15-16 papp, men så klart inte budgetvänligt ändå

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-01-22 19:07
Ursprungligen av Krylovrum:

Riktigt fin klocka! Hade säkert köpt den om plånboken tillåtit. Gillar att den är så modulär och enkel design

Håller med, jag gillar verkligen designen och även om jag personligen inte är superförtjust i Android Wear-plattformen duger det gott till det jag använder klockan till (kolla tiden, få notiser, räkna steg). 12 000 är dock lite väl saftigt även för mig som annars inte räds att investera stort i teknikväg när jag verkligen vill ha något. En Gear S2 som jag har nu eller en Apple Watch ser kanske inte lika trevliga ut, men de fyller sin funktion alldeles utmärkt och jag skulle kunna köpa tre stycken för priset av en Tag Heuer.

Svårt att motivera, men jag blir allt lite köpsugen varje gång jag tittar på den där videon

1
Bevaka tråden