Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Apple arbetar på en ersättare till Macbook Air

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det ryktas nu om att Apple förbereder en ersättare till den populära, men föråldrade modellen Macbook Air. Enligt ryktet så kommer Apple att beställa skärmpaneler till en ny modell.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2018-01-24 16:42

Jag har haft min trotjänare sedan 2014. Glad att jag valde max på allt som gick att uppgradera för jag använder fortfarande datorn dagligen. Jag skulle säga att den åldras med värdighet.

Det enda jag faktiskt saknar är en skärm med högre upplösning. USB-C kan vara ett plus i kanten också förstås, för att hänga med in i framtiden. Troligtvis kan det vara läge att uppgradera till en nyare modell om något år eller så, och då vore jag väldans glad om det fanns en ny Air.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-01-24 17:28

För min del är känns just skärmen som den stora, och kanske enda, bristen som närmar sig en deal breaker.
Personligen behöver jag inte mer kraft än vad Airen har kunnat erbjuda och formatet är så smidigt!

Jag hoppas på en 13-tummare med snarlika specs som dagens Air - men med en betydligt bättre skärm och uppdaterad design!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-01-24 18:35

Kommer den att sakna portar på samma sätt som de övriga macböcker är den till ingen nyttja.

Ursprungligen av timofej:

Kommer den att sakna portar på samma sätt som de övriga macböcker är den till ingen nyttja.

Det kan vi nog utgå från. En USB-C lär det bli inget annat.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-01-25 22:57
Ursprungligen av Chaosstar:

Det kan vi nog utgå från. En USB-C lär det bli inget annat.

Om jag skulle försöka sia så tror jag också att det är ett ensamt jack med USB-C vi får se. Eller två möjligtvis. Formfaktoren på denna kreation lär väl bli större än macbooken?

1
Bevaka tråden