Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder visas inte korrekt i MacOS 10.13.4 (beta)

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter senaste uppgraderingen (17E139j) så visas inga bilder korrekt. Oavsett om jag öppnar i Preview, Förhandsvisning, Photos eller något annat program som visar bilder blir resultatet ett sammelsurium av bildens innehåll och innehåll från andra fönster och tom Skrivbordet. Kolla med skickad bilder.

Någon som har samma problem? Förstår vad som händer och kanske tom har en lösning?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-01-30 14:13

Hos mej ser det normalt ut (Macmini).

Ursprungligen av evangelist:

...Oavsett om jag öppnar i Preview, Förhandsvisning, Photos eller något annat...

Preview och Förhandsvisning är samma sak.

Vilken datormodell, och vilket grafikkort, pratar vi om?

Ursprungligen av evangelist:

Efter senaste uppgraderingen (17E139j) så visas inga bilder korrekt. Oavsett om jag öppnar i Preview, Förhandsvisning, Photos eller något annat program som visar bilder blir resultatet ett sammelsurium av bildens innehåll och innehåll från andra fönster och tom Skrivbordet. Kolla med skickad bilder.

Någon som har samma problem? Förstår vad som händer och kanske tom har en lösning?

Hej. Har samma problem om inte mer. Datorn extremt slö, kan inte använda adobe reader ordentligt, skärmen laggar vid rullning mm. Hittade du någon lösning på problemet med förhandsvisning? Jag har iaf avregistrerat mig för fler beta versioner. Har haft det några år men vad denna version gjort med min dator är katastrof. Blir nog en säkerhetskopia på materialet och en ny instal.
Mvh

Fixade sig vid en senare uppdatering

Ursprungligen av kagayama:

Hej. Har samma problem om inte mer. Datorn extremt slö, kan inte använda adobe reader ordentligt, skärmen laggar vid rullning mm. Hittade du någon lösning på problemet med förhandsvisning? Jag har iaf avregistrerat mig för fler beta versioner. Har haft det några år men vad denna version gjort med min dator är katastrof. Blir nog en säkerhetskopia på materialet och en ny instal.
Mvh

Det ordnade sig vid en senare uppdatering av OS:et. Vet inte vad felet bestod i.

1
Bevaka tråden