Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

YouTube Go släpps i 130 länder

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Under 2017 släppte YouTube en beta av appen YouTube Go i regioner som inte har obegränsad datatrafik. Nu har appen släppts i fler än 130 länder, men tyvärr är Sverige inte ett av dessa.

Läs hela artikeln här

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2018-02-02 16:39

Nej varför skulle Sverige få den appen? Vi har ju (iaf södra delen) bra täckning och bra hastighet.
Svenskarna har bland de bästa abonnemangen i världen - själv betalar jag 245kr för 16GB. Svinbilligt anser jag.

Finns att sidoladda till Android härifrån.

  • Medlem
  • 2018-02-03 01:59

Vill ha den här i Sverige. Har bara 2GB surf ju

Ursprungligen av reboot81:

Nej varför skulle Sverige få den appen? Vi har ju (iaf södra delen) bra täckning och bra hastighet.
Svenskarna har bland de bästa abonnemangen i världen - själv betalar jag 245kr för 16GB. Svinbilligt anser jag.

Det är väl smidigt att kunna ladda ner offline om behovet finns, det går väl inte i den vanliga klienten?
Sitter man på en flygning på 10-12 timmar (eller ett SJ-tåg genom Sverige) så kan det vara en väldigt användbar funktion tycker jag.

Betalar själv 250kr för 22GB/månad.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2018-02-03 10:42
Ursprungligen av keptang:

Det är väl smidigt att kunna ladda ner offline om behovet finns, det går väl inte i den vanliga klienten?
Sitter man på en flygning på 10-12 timmar (eller ett SJ-tåg genom Sverige) så kan det vara en väldigt användbar funktion tycker jag.

Betalar själv 250kr för 22GB/månad.

Ja offline - det borde ju finnas i vanliga klienten kan jag tycka.
Vad har du för abb? (Comviq här).

Ursprungligen av reboot81:

Ja offline - det borde ju finnas i vanliga klienten kan jag tycka.
Vad har du för abb? (Comviq här).

Vimla.

  • Medlem
  • 2018-02-03 19:55
Ursprungligen av reboot81:

Nej varför skulle Sverige få den appen? Vi har ju (iaf södra delen) bra täckning och bra hastighet.
Svenskarna har bland de bästa abonnemangen i världen - själv betalar jag 245kr för 16GB. Svinbilligt anser jag.

Håller med dig om det
Lyssnar på AAA och otroligt vad dyrt abonnemang och data är i USA. Nu kan vi surfa som vi vore hemma i hela EU och beroende på operatör lite andra länder med.

  • Medlem
  • 2018-02-03 19:56
Ursprungligen av keptang:

Det är väl smidigt att kunna ladda ner offline om behovet finns, det går väl inte i den vanliga klienten?
Sitter man på en flygning på 10-12 timmar (eller ett SJ-tåg genom Sverige) så kan det vara en väldigt användbar funktion tycker jag.

Betalar själv 250kr för 22GB/månad.

Bra pris

Betalar själv 548 för två abonnemang och totalt 60 GB

Ursprungligen av Dr904:

Vill ha den här i Sverige. Har bara 2GB surf ju

Vad betalar du då kan inte vara mycket? Betalar själv 299kr får 15 GB och då fick jag med en iPhone se som jag sålde.

Ursprungligen av keptang:

Det är väl smidigt att kunna ladda ner offline om behovet finns, det går väl inte i den vanliga klienten?
Sitter man på en flygning på 10-12 timmar (eller ett SJ-tåg genom Sverige) så kan det vara en väldigt användbar funktion tycker jag.

Betalar själv 250kr för 22GB/månad.

Det är väl i alla fall privat abonnemang som har så förmånliga priser?

1
Bevaka tråden