Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Oneplus 5T blir tillgänglig i lavaröd färg

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Redaktionen har lagt vantarna på den senaste färgen på Oneplus 5T. Den lavaröda färgen är läcker, så läcker att tidiga kunder lär rynka på ögonbrynen.

Läs hela artikeln här

Läcker röd färg!

Kan man ta bort den vita etiketten?

Ursprungligen av Zeugma:

Kan man ta bort den vita etiketten?

Haha, ja, det borde man ju gjort innan videon.

Ursprungligen av keptang:

Haha, ja, det borde man ju gjort innan videon.

Fast jag undrade det bokstavligt. Vissa etiketter sitter åt ordentligt. Som typ Windowsetiketter och sådant.

Ursprungligen av Zeugma:

Fast jag undrade det bokstavligt. Vissa etiketter sitter åt ordentligt. Som typ Windowsetiketter och sådant.

Det är bara en label, enkel att ta bort.

Satan vilken dålig kamera ni filmat med. Blev ju yr kolla filmklippet!

Ursprungligen av Zeugma:

Kan man ta bort den vita etiketten?

Ursprungligen av keptang:

Haha, ja, det borde man ju gjort innan videon.

Ja, det är inga problem med att ta bort etiketten, speciellt inte om det är din egen lur. Eftersom vi bara får ha telefonerna under kort tid och de sedan ska tillbaka brukar vi i regel inte ta bort etiketten (istället lägger jag massa tid på att redigera bort etiketten från foton i Photoshop).

Klisterlappen är superenkel att ta bort och släpper utan att det blir några märken på telefonen!

Ursprungligen av _empty:

Satan vilken dålig kamera ni filmat med. Blev ju yr kolla filmklippet!

Det är filmat med en Iphone 8 Plus (som väldigt många andra av våra video-klipp). Boven i dramat är nog att jag skickade videon till Ida med dålig uppkoppling på en flygplats i Manchester via Facebook Messenger.

Ursprungligen av amandareventlid:

Det är filmat med en Iphone 8 Plus (som väldigt många andra av våra video-klipp). Boven i dramat är nog att jag skickade videon till Ida med dålig uppkoppling på en flygplats i Manchester via Facebook Messenger.

Haha, så måste det vara! Annars brukar ni ju ha bra bild! Är det messenger som skalar ner upplösningen tro?

Ursprungligen av amandareventlid:

Ja, det är inga problem med att ta bort etiketten, speciellt inte om det är din egen lur. Eftersom vi bara får ha telefonerna under kort tid och de sedan ska tillbaka brukar vi i regel inte ta bort etiketten (istället lägger jag massa tid på att redigera bort etiketten från foton i Photoshop).

Klisterlappen är superenkel att ta bort och släpper utan att det blir några märken på telefonen!

Okej, tack för besked!

Ursprungligen av _empty:

Haha, så måste det vara! Annars brukar ni ju ha bra bild! Är det messenger som skalar ner upplösningen tro?

Skulle tro det. Brukar inte bli samma kvalitet som direkt ur mobilen när jag kör via den vägen. men så här uselt brukar det inte bli.

Filmen är nu fixad, ledsen för den första versionen. Inte bra alls faktiskt.

1
Bevaka tråden