Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi spenderar 1 miljard år på internet

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En ny undersökning visar att nu använder mer än hälften av världens befolkning internet.

Läs hela artikeln här

Oops, får nog lugna ner mig på nätet

Ursprungligen av CekariYH:

Oops, får nog lugna ner mig på nätet

Hehe, samma här. 15 timmar blir det nog om dagen på nätet. Har dock suttit 15 timmar om dagen sedan 1999. Så illa är det nästan :/

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-02-07 15:34
Ursprungligen av SweSG:

Hehe, samma här. 15 timmar blir det nog om dagen på nätet. Har dock suttit 15 timmar om dagen sedan 1999. Så illa är det nästan :/

@CekariYH

Haha, jag vågar nog inte tänka på hur många timmar jag spenderat på nätet per dag med tanke på att nästan allt i vardagen numera använder internet på något sätt. Förra gången strömmen gick i området så jag inte hade tillgång till internet blev min vardag nästan lamslagen, allt från telefoner till datorer och mediaenheter blev oanvändbara. När jag sedan använder internet under hela arbetsdagen och går och lägger mig väldigt sent om nätterna blir det fler timmar än jag är bekväm med tror jag

  • Medlem
  • 2018-02-07 19:04

Spännande att chat apparna var baserat på android-plattformen bara. Hade varit intressant att se om iMessage hade kommit upp på topp i något land

1
Bevaka tråden