Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Youtube Red ska lanseras i 100 nya länder

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Youtube Red har gett användare en reklamfri Youtube-upplevelse sedan 2015. Men vi i Sverige inte fått ta del av denna tjänst ännu. Men det är något som kan komma att ändras senare i år.

Läs hela artikeln här

Om Sverige nu kommer ingå så är det ett givet köp för mig. Tittar i princip inte på vanlig TV längre. Youtube står för minst 80% av min tittartid.

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2018-02-13 16:11

Betala för reklamfria klipp av tramsiga katter som håller på? Nej tack.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-02-13 16:39
Ursprungligen av Ted:

Betala för reklamfria klipp av tramsiga katter som håller på? Nej tack.

Fast det var ju lite mer man får
Priset låter väldigt rimligt när play music ingår.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-02-13 19:08

Var finns det reklam nu då? I något exklusivt videomaterial? Har aldrig råkat ut för sådant. Konstigt att betala för att lösa ett icke problem. (think)

Få YouTube reklamfritt och Google Play Music för ca 80 slantar/månad är fint pris.

Ursprungligen av timofej:

Var finns det reklam nu då? I något exklusivt videomaterial? Har aldrig råkat ut för sådant. Konstigt att betala för att lösa ett icke problem. (think)

Det ploppar upp lite då och då innan videon börjar, och ibland mitt i.

Men jag tycker att det varierar hur pass ofta de kommer; ibland ser jag ingen reklam alls på flera dagar.

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Det ploppar upp lite då och då innan videon börjar, och ibland mitt i.

Men jag tycker att det varierar hur pass ofta de kommer; ibland ser jag ingen reklam alls på flera dagar.

Adblock skulle jag tippa på.

Hoppas det kommer hit (vilket jag tror), betalar direkt och får Play Music på köpet, det är kanon.

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2018-02-14 08:02

Ett givet köp för mig, är så jäkla trött på reklamerna som spelas upp både före och mitt i YT-klippen. Men då ryker nog Spotify eller Apple Music som jag också prenumererar på.

Ingår Redtube?

Jag kommer signa upp mig dag ett!

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2018-02-15 16:53
Ursprungligen av Redaktionen:

Youtube Red har gett användare en reklamfri Youtube-upplevelse sedan 2015. Men vi i Sverige inte fått ta del av denna tjänst ännu. Men det är något som kan komma att ändras senare i år.

Läs hela artikeln här

Jag får reklam jämt jämt jämt (ungefär sååå ofta) och kan tänka mig att betala. Google Play är OK men inte avgörande, har redan familjeabonnemang på Apple Music.

Bara att de ca 10 USD/må inte blir 129:-/månad i Sverige...

1
Bevaka tråden