Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vissa länder kan beställa Apple Homepod från 26 januari

Tråden skapades och har fått 99 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • Falun
  • 2018-02-14 06:49
Ursprungligen av PaO:

Håller med dig om det parkoppling kunde inte vara smidigare. Men om man kör Apple music kan väl vem som helst i hushållet styra Homepod direkt bara Ipad mm är i närheten

Samma att man kan lyfta upp fjärren till CD-spelare hemma hos dig och byta låt då.

Ibland undrar jag om det är bara jag och min familj som kommer överens med varandra...

  • Avstängd
  • Falun
  • 2018-02-14 11:32
Ursprungligen av BlackSmp:

Ibland undrar jag om det är bara jag och min familj som kommer överens med varandra...

Så länge det är jag som bestämmer hemma är vi överens ?

Ps varför finns inte smilies i verktygsfältet på svarsrutan?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-02-14 18:21
Ursprungligen av Innis:

Ps varför finns inte smilies i verktygsfältet på svarsrutan?

Du kan använda standardtaggar för BB-code för forumets inbyggda smileysar
Kolla i feedback och hjälp forumet:
Dokumentation till forumet (BB-kod)

Ursprungligen av Innis:

Så länge det är jag som bestämmer hemma är vi överens ?

Ps varför finns inte smilies i verktygsfältet på svarsrutan?

Sant

Jag tycker bara att ibland så letar folk upp problem som alltid finns så fort som man är två eller fler i en fsmilj.
Som du skrev, så fort som det finns en fjärrkontroll så kan någon annan ändra

Jag satsar på en HomePod senast i april. Det blir en från Florida om inte annat

  • Medlem
  • Lund
  • 2018-02-18 19:41
Ursprungligen av Innis:

Samma att man kan lyfta upp fjärren till CD-spelare hemma hos dig och byta låt då.

Är det inte så att man bara behöver en iPhone/iPad när man ställer in HomePoden och att den sen fungerar som en fristående enhet? Dvs att Apple Music-kontot ligger i HomePoden och streamas inte från en enhet.
Sen borde det väl gå att köra Spotify från vilen iOS-enhet/mac som helst, via AirPlay, på samma nätverk som HomePoden?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2018-02-18 19:43
Ursprungligen av Cribe:

Är det inte så att man bara behöver en iPhone/iPad när man ställer in HomePoden och att den sen fungerar som en fristående enhet? Dvs att Apple Music-kontot ligger i HomePoden och streamas inte från en enhet.
Sen borde det väl gå att köra Spotify från vilen iOS-enhet/mac som helst, via AirPlay, på samma nätverk som HomePoden?

Ja och ja

  • Medlem
  • Lund
  • 2018-02-18 19:49
Ursprungligen av Innis:

Ja och ja

Så varför detta tips ”Ett tips är att använda en iPad som alla i familjen har tillgång till och spela från den” om man ändå AirPlayar från Spotify?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2018-02-18 19:53
Ursprungligen av Cribe:

Så varför detta tips ”Ett tips är att använda en iPad som alla i familjen har tillgång till och spela från den” om man ändå AirPlayar från Spotify?

Det var ett tips,inte ett tvång ?

  • Medlem
  • Lund
  • 2018-02-18 19:58
Ursprungligen av Innis:

Det var ett tips,inte ett tvång ?

Absolut ? Fast det förenklar ju inget för Xms67, snarare krånglar till det...

Bevaka tråden