Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Automatisera ditt hem Zelda-style

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den här killen styr det viktigaste i hemmet med sin Ocarina. Hemautomation gjord Zelda-style.

Läs hela artikeln här

Hehe, det där var riktigt coolt! Skulle dock aldrig palla med det. Men varför är den inte på startsidan? Är jag blind?

Ursprungligen av SweSG:

Hehe, det där var riktigt coolt! Skulle dock aldrig palla med det. Men varför är den inte på startsidan? Är jag blind?

Nej, du är inte blind! det var jag som glömde trycka på en knapp. Men nu är den på framsidan ☺️

Ursprungligen av amandareventlid:

Nej, du är inte blind! det var jag som glömde trycka på en knapp. Men nu är den på framsidan ☺️

Brabra! Var påväg till akuten för att undersöka synen! Tur jag såg ditt inlägg innan.

Ursprungligen av SweSG:

Brabra! Var påväg till akuten för att undersöka synen! Tur jag såg ditt inlägg innan.

?? ja det var tur! ?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-02-17 10:16

Han är ju helt klart singel. WAF är otroligt lågt på dessa lösningar.

Får la spela lite Zelda-spel istället!

SNES:

GBA:

Bästa Zeldaspelet! <3

Ursprungligen av kenjon:

Han är ju helt klart singel. WAF är otroligt lågt på dessa lösningar.

Säg inte det, känner en och annan dedikerad Zelda-kvinna som kanske skulle tycka det här var roligt. Men personligen skulle jag inte orka fortsätta använda det här under nån längre tid. Roligt att sätta upp och mecka med, men hemautomation när det är gjort som bäst innebär för mig att jag inte behöver göra något, att hemmet gör rätt saker i rätt tid åt mig

Som hemma hos oss: när jag går in i köket tänds lampan, när ingen rört sig där på ett tag släcks den. Perfekt! Inte ens en avancerad lösning.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2018-02-19 13:21
Ursprungligen av Ida Blix:

Säg inte det, känner en och annan dedikerad Zelda-kvinna som kanske skulle tycka det här var roligt. Men personligen skulle jag inte orka fortsätta använda det här under nån längre tid. Roligt att sätta upp och mecka med, men hemautomation när det är gjort som bäst innebär för mig att jag inte behöver göra något, att hemmet gör rätt saker i rätt tid åt mig

Som hemma hos oss: när jag går in i köket tänds lampan, när ingen rört sig där på ett tag släcks den. Perfekt! Inte ens en avancerad lösning.

Jag är precis likadan. Det ska vara praktiskt och fungera utan att man behöver göra något. Helt klart en kul grej och det visar ju lite på möjligheterna och beundransvärt på sitt sätt, men inget för mig.

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2018-02-19 13:55

Hemma får jag skäll för att jag har ”hittat hemlighet ljudet” från Zelda 1 som sms-ton. Tror inte det där hade fått godkänt ?

Ursprungligen av andas:

Hemma får jag skäll för att jag har ”hittat hemlighet ljudet” från Zelda 1 som sms-ton. Tror inte det där hade fått godkänt ?

Jag hade någon Silent Hill 2 låt på min några år. Tror låten heter Promise vill jag minnas. Gillade spelet som fan på den tiden! Musiken var riktigt bra i spelet också!

1
Bevaka tråden