Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sony visar upp ny telefon nästa vecka

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nästa vecka kommer Sony visa upp sin nya Android-telefon på Mobile World Congress och i dag släppte de en kryptiskt video för telefonen.

Läs hela artikeln här

Sony har jag haft tur med. Min förra Sony Xperia P dog efter 5 år. Startade aldrig om den, och strulade aldrig. 2500 spänn kostade den. Kändes aldrig slö heller.

Skulle vara roligt om ni kikade på lite billigare mobiler när ni åker till liknande ställen. Tycker mest det är dyra mobiler ni kikar på. Finns folk som inte vill, och behöver en dyr mobil. Folk som har det lite sämre ställt m.m.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2018-02-20 16:43
Ursprungligen av SweSG:

Sony har jag haft tur med. Min förra Sony Xperia P dog efter 5 år. Startade aldrig om den, och strulade aldrig. 2500 spänn kostade den. Kändes aldrig slö heller.

Skulle vara roligt om ni kikade på lite billigare mobiler när ni åker till liknande ställen. Tycker mest det är dyra mobiler ni kikar på. Finns folk som inte vill, och behöver en dyr mobil. Folk som har det lite sämre ställt m.m.

Uppdaterade du aldrig den på 5år?

Ursprungligen av Innis:

Uppdaterade du aldrig den på 5år?

Nä, är ju Android! Tror jag fick en när mobilen var ny

  • Avstängd
  • Falun
  • 2018-02-20 17:04
Ursprungligen av SweSG:

Nä, är ju Android! Tror jag fick en när mobilen var ny

Tänkte skriva "imponerande" först men inser att det rätta ordet är "tragiskt" ?
Läste på ett forum där användare klagade på att Apple kommer ut med uppdateringar för ofta.
Folk är inte kloka och blir aldrig nöjda ?

”Vad tror ni denna video försöker förmedla?”

Att marknadsföringen hos Sony är i paritet med deras utveckling av mobiler och mjukvara.

Ursprungligen av Innis:

Tänkte skriva "imponerande" först men inser att det rätta ordet är "tragiskt" ?
Läste på ett forum där användare klagade på att Apple kommer ut med uppdateringar för ofta.
Folk är inte kloka och blir aldrig nöjda ?

Bild på pärlan:

Minns den dagen väl. Testade USB-pinnar i mobilen

Ursprungligen av SweSG:

Sony har jag haft tur med. Min förra Sony Xperia P dog efter 5 år. Startade aldrig om den, och strulade aldrig. 2500 spänn kostade den. Kändes aldrig slö heller.

Skulle vara roligt om ni kikade på lite billigare mobiler när ni åker till liknande ställen. Tycker mest det är dyra mobiler ni kikar på. Finns folk som inte vill, och behöver en dyr mobil. Folk som har det lite sämre ställt m.m.

Skönt för dig! Jag hade tvärtemot-erfarenhet. Båda mina Sony-mobiler totalkrashade efter ungefär 1,5 år. På sista telefonen kunde jag inte avsluta samtal själv under det sista halvåret. Det skapade en hel del olustiga situationer.

Ursprungligen av amandareventlid:

Skönt för dig! Jag hade tvärtemot-erfarenhet. Båda mina Sony-mobiler totalkrashade efter ungefär 1,5 år. På sista telefonen kunde jag inte avsluta samtal själv under det sista halvåret. Det skapade en hel del olustiga situationer.

Var lite det som hände min mobil efter 5 år. Gick inte heller att avsluta samtal. Sedan var ju batteriet kört också i den. Det var dax att döda den. R.I.P.

Jag har en SE Xperia mini som går än. Köpte den 2011. Kameran gick sönder genom olyckshändelse, men annars funkar den. Man kan inte göra mycket med den (Android 4.0.4), men ändå. Använde den som radio på balkongen ett par somrar.

Ursprungligen av SweSG:

Var lite det som hände min mobil efter 5 år. Gick inte heller att avsluta samtal. Sedan var ju batteriet kört också i den. Det var dax att döda den. R.I.P.

Samma sak hände en kompis till mig med. Verkar vara något med Sony-mobiler och att inte kunna avsluta samtal!

  • Medlem
  • 2018-02-20 21:07

Är det inte så att Sonys nya formspråk har något rundad baksida på lurarna
Annars var ju Sony pionjärer gällande IP klass

Ursprungligen av amandareventlid:

Samma sak hände en kompis till mig med. Verkar vara något med Sony-mobiler och att inte kunna avsluta samtal!

Kan bli lite jobbigt om den man ringer också har en äldre Sonymobil. Ingen lägger på. Bästa är ju om man ringer dyrt också. Tur man inte ringer så ofta längre. Så nu vågar man köpa Sony igen!

Ursprungligen av SweSG:

Kan bli lite jobbigt om den man ringer också har en äldre Sonymobil. Ingen lägger på. Bästa är ju om man ringer dyrt också. Tur man inte ringer så ofta längre. Så nu vågar man köpa Sony igen!

Köp inte telefoner från dom det är bara en onödig risk du tar. Finns många andra som gör bra android telefoner.

Ursprungligen av Jonatatatan:

Köp inte telefoner från dom det är bara en onödig risk du tar. Finns många andra som gör bra android telefoner.

Jo, var mera skrivet med humor! Skulle Sony göra en bra och billig mobil skulle jag inte ha några problem att köpa den dock. Men som du skriver, finns massa att välja mellan.

Ursprungligen av SweSG:

Jo, var mera skrivet med humor! Skulle Sony göra en bra och billig mobil skulle jag inte ha några problem att köpa den dock. Men som du skriver, finns massa att välja mellan.

Men om den är bra eller om den är av Sony kvalitet ( självsprickande glas, limmfogar som släpper osv ) Får man ju inte reda på förrän det gått ett tag och då är modellen tyvärr ofta inte aktuell längre. ?

Ursprungligen av Jonatatatan:

Men om den är bra eller om den är av Sony kvalitet ( självsprickande glas, limmfogar som släpper osv ) Får man ju inte reda på förrän det gått ett tag och då är modellen tyvärr ofta inte aktuell längre. ?

Är la lite så med allt tyvärr. Tiden får utvisa om köpet var bra eller dåligt! Har man tur har man garanti kvar. Sedan får man spamma alla forum och snacka skit om prylen! Så lite kul får man ut av det

Sonys senaste hit.

1
Bevaka tråden