Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google bekräftar – Assistant lär sig svenska inom kort

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det blir att prata lokalspråk med Google Assistant under 2018. Mjukvarujätten bekräftar en utrullning till flera länder de närmaste månaderna, däribland Sverige.

Läs hela artikeln här

Frågan är dock, kommer den fatta när @ekloev pratar om Björn Ranelid? Jag bettar på nej.

Senast redigerat 2018-02-23 20:58
Ursprungligen av emilakered:

Frågan är dock, kommer den fatta när @ekloev pratar om Björn Ranelid? Jag bettar på nej.

Jag bettar också nej! ?
Är så sjukt peppad på detta. Längtar efter att få testa!

Frågan är om Assistant kommer bli lika korkad som Siri på svenska eller om hen kommer vara lika bra?

Ursprungligen av emilakered:

Frågan är dock, kommer den fatta när @ekloev pratar om Björn Ranelid? Jag bettar på nej.

Blekinge en utmaning för Googles ingenjörer.

Ursprungligen av TheiPad:

Frågan är om Assistant kommer bli lika korkad som Siri på svenska eller om hen kommer vara lika bra?

Det ska verkligen bli intressant! Gissar på bättre, men inte lika bra som Assistant på engelska.

Ursprungligen av jakobnilsson:

Det ska verkligen bli intressant! Gissar på bättre, men inte lika bra som Assistant på engelska.

Kör Assistant på engelska i telefonen nu så om hen blir mindre smart på svenska kommer det ju kännas som en uppoffring att byta språk.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-02-23 22:27
Ursprungligen av emilakered:

Frågan är dock, kommer den fatta när @ekloev pratar om Björn Ranelid? Jag bettar på nej.

Jag bettar också på nej! Men jag gissar också på ett mer konsekvent ja eller nej, inte som Siri som ibland fattar att jag frågar om Ranelid och ibland plockar fram Wikipedia-sidan för vanliga svenska björnar. Tror också att Assistant blir bättre än Siri men inte lika bra som på engelska.

Björnar? Jag trodde hon gillade kopparröda jaguarer.

Ursprungligen av emilakered:

Frågan är dock, kommer den fatta när @ekloev pratar om Björn Ranelid? Jag bettar på nej.

Jag bettar på ja! Det är Google lixom! Dom har säkert smyglyssnat på @ekloev och alla Androidmobiler han haft. Lärt sig ett och annat.

1
Bevaka tråden