Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mina favoriter från MWC 2018

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har jag lämnat Mobile World Congress för den här gången och tagit mig tillbaka till Stockholm. Det lanserades en hel del nytt – här listar jag mina favoriter.

Läs hela artikeln här

Mina favoriter från MWC 2018 var när det snöade på er. + Matebook X Pro! Sexig, men tveksam till köp!

Ursprungligen av SweSG:

Mina favoriter från MWC 2018 var när det snöade på er. + Matebook X Pro! Sexig, men tveksam till köp!

Mateboon X Pro verkade vettig fram tills de visade mig kamerans placering. Inget fan av underifrån-perspektivet.

Ursprungligen av Ida Blix:

Mateboon X Pro verkade vettig fram tills de visade mig kamerans placering. Inget fan av underifrån-perspektivet.

Där min sitter nu:

Jag vill dock inte ha någon kamera på min

  • Medlem
  • 2018-03-04 13:54
Ursprungligen av Ida Blix:

Mateboon X Pro verkade vettig fram tills de visade mig kamerans placering. Inget fan av underifrån-perspektivet.

Kan bara instämma, gillar dessutom inte heller mobiltelefoner som har sin kamera längst ner. De får ofta dålig feedback eftersom att vinklarna blir oerhört dåliga.

Ursprungligen av WiFi:

Kan bara instämma, gillar dessutom inte heller mobiltelefoner som har sin kamera längst ner. De får ofta dålig feedback eftersom att vinklarna blir oerhört dåliga.

What? Finns det?

  • Medlem
  • 2018-03-04 19:42
Ursprungligen av Ida Blix:

What? Finns det?

Japp, tyvärr, haha. Nu hittar jag inte den men jag letar vidare och återkommer!

  • Medlem
  • 2018-03-04 19:46
Ursprungligen av Ida Blix:

What? Finns det?

Hittade den, Xiaomi Mi Mix. Den kantlösa designen skapar en del gränser (som på iPhone X) och kameran är därför placerad längst ner på mobiltelefonen.

Citat:

Taget från M3s artikel

Använder du selfie-kameran mycket är inte Xiaomi Mix 2 mobilen för dig. Inte för att den är direkt dålig, den har en 5-megapixelsensor med ganska bra ljushantering och fast fokus. Problemet är att den som vi tidigare nämnt sitter i botten på framsidan. Antingen får du ett rejält grodperspektiv som framhäver minsta tillstymmelse till dubbelhaka, eller så får du vända mobilen upp och ner. I kamera-appen uppmanas vi att göra precis det när vi växlar till den kameran.

Ursprungligen av WiFi:

Hittade den, Xiaomi Mi Mix. Den kantlösa designen skapar en del gränser (som på iPhone X) och kameran är därför placerad längst ner på mobiltelefonen.

??? det verkar helt fruktansvärt!

  • Medlem
  • 2018-03-05 11:12
Ursprungligen av amandareventlid:

??? det verkar helt fruktansvärt!

Ja, visst är den snygg men övriga funktioner har fått kompromissa lite väl. Ingen har lust att vrida på telefonen varje gång man ska ta en bild.

1
Bevaka tråden