Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Test: Material Islands ger läckert liv till din Android-bakgrund

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Levande bakgrunder på Android behöver inte vara batterislukande grafikmonster. Emil testar Material Islands, som är precis tvärt om – och supermysig.

Läs hela artikeln här

Ska testas, tack för tipset.

Tänkte precis fråga vad appen kostade. Läste lite bättre och såg att den kostade hela 0 spänn!

Har vi råd med det @keptang ?

Ursprungligen av SweSG:

Tänkte precis fråga vad appen kostade. Läste lite bättre och såg att den kostade hela 0 spänn!

Har vi råd med det @keptang ?

Ska försöka få in det i min budget.

Visste inte att ni testade även appar. Intressant! (känner inte till någon tekniksida som testar appar, förutom denna då)

OnT: Väldigt läcker design. Är personligen svag för all design som klassas som stilren. Satt och tänkte för mig själv medan jag läste:
- Om det kostar mer än 30 kr så får jag överväga det, annars är detta ett solklart köp...
"Material Islands är helt gratis och har ingen inskjuten reklam från Google"
- Tomten kom tidigt i år!

Hänger på en hel del tekniksidor men nästan alla handlar enbart om hårdvara (förutom en som är om Linux), så det är lite skoj att se att ni täcker andra saker. Ser gärna fler sådana här typer av tester. Även andra typer av mjukvara! Verkar av någon anledning vara sällsynt i teknikvärlden, eller så är det jag som inte rör mig kring rätt kretsar.

Ursprungligen av Krylovrum:

Visste inte att ni testade även appar. Intressant! (känner inte till någon tekniksida som testar appar, förutom denna då)

OnT: Väldigt läcker design. Är personligen svag för all design som klassas som stilren. Satt och tänkte för mig själv medan jag läste:
- Om det kostar mer än 30 kr så får jag överväga det, annars är detta ett solklart köp...
"Material Islands är helt gratis och har ingen inskjuten reklam från Google"
- Tomten kom tidigt i år!

Hänger på en hel del tekniksidor men nästan alla handlar enbart om hårdvara (förutom en som är om Linux), så det är lite skoj att se att ni täcker andra saker. Ser gärna fler sådana här typer av tester. Även andra typer av mjukvara! Verkar av någon anledning vara sällsynt i teknikvärlden, eller så är det jag som inte rör mig kring rätt kretsar.

...eller sent

Testade själv och kan bara instämma med tester.

@Krylovrum, @TheiPad: Kul ni gillar! Jag tycker det är en klockren app som sätter 100 % vad den vill uppnå. Är svag för den typen av ren design med, utan massa kladd.

Finns det nått liknande för iOS?

Ursprungligen av CekariYH:

Finns det nått liknande för iOS?

Tror inte att Apple har lagt till den möjligheten i systemet. ?

Ursprungligen av Redaktionen:

Levande bakgrunder på Android behöver inte vara batterislukande grafikmonster. Emil testar Material Islands, som är precis tvärt om – och supermysig.

Läs hela artikeln här

Första nya app jag installerat på två år. Oerhört avslappnad. Får skicka en slant till upphovsmannen som tack. Och tack för tipset - hade garanterat inte letat efter något liknande på eget bevåg.

Ursprungligen av TheiPad:

Tror inte att Apple har lagt till den möjligheten i systemet. ?

:-/

Ursprungligen av GustafMA:

Första nya app jag installerat på två år. Oerhört avslappnad. Får skicka en slant till upphovsmannen som tack. Och tack för tipset - hade garanterat inte letat efter något liknande på eget bevåg.

Jag gav Jenny en ?.

1
Bevaka tråden