Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google smygtestar Google Assistent i Sverige

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ett flertal flitiga Google-användare har fått en inbjudan att testa den svenskspråkiga versionen av Google Assistant, eller Google Assistent som den heter på svenska.

Läs hela artikeln här

Jag längtar efter detta! Mest för att det kommer vara sparken i baken jag behöver för att köpa mig en Google Home. Det ska även bli kul att vi får mer än en röstassistent på svenska. Pepp!

  • Medlem
  • Huddinge, Stockholm
  • 2018-03-09 13:41

Inte "2018"

Det är mer exakt än så, de sa faktiskt "over the coming months", och de var väll för någon vecka sedan

Jag längtar fruktansvärt mycket efter att få snacka med Google Assistant på svenska!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-03-09 15:41

Kul, men det gör mig än mer orolig för utvecklingen av Siri...

Ursprungligen av xms67:

Kul, men det gör mig än mer orolig för utvecklingen av Siri...

På vilket sätt?

  • Medlem
  • 2018-03-10 06:11

Då kanske Android Auto släpps med
Hoppas ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-03-10 10:13
Ursprungligen av amandareventlid:

På vilket sätt?

Att det tydligare kommer synliggöra att Siri/Apple ligger efter och om nu Google får upp farten på sin assistent så kan det bli svårt för Apple att någonsin hinna i fatt. Typ som med kartor.

  • Medlem
  • 2018-03-10 10:17
Ursprungligen av PaO:

Då kanske Android Auto släpps med
Hoppas ?

Edit
Någon mer som kör mirrorlink iväntan på Android Auto?

Ursprungligen av xms67:

Att det tydligare kommer synliggöra att Siri/Apple ligger efter och om nu Google får upp farten på sin assistent så kan det bli svårt för Apple att någonsin hinna i fatt. Typ som med kartor.

Jag skulle säga att det bara är hälsosam konkurrens ☺️

Om Google visar att Assistant är bättre är det väl bara för Apple att börja jobba

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-03-10 22:04
Ursprungligen av xms67:

Att det tydligare kommer synliggöra att Siri/Apple ligger efter och om nu Google får upp farten på sin assistent så kan det bli svårt för Apple att någonsin hinna i fatt. Typ som med kartor.

Apple har väl varit uträknade många gånger under tidens lopp....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-03-11 09:14
Ursprungligen av amandareventlid:

Jag skulle säga att det bara är hälsosam konkurrens ☺️

Om Google visar att Assistant är bättre är det väl bara för Apple att börja jobba

I grunden håller jag helt med. Det är väl bara så att vad det gäller Apple så styr känslor och önskningar tankarna på något ologiskt sätt. Jag stör mig te.x på att inte Apples karor når upp till Google Maps. Även om det det enbart betyder något när jag använder Car Play. Om man nu inte tänker på hur insamlad data används...

Ursprungligen av kenjon:

Apple har väl varit uträknade många gånger under tidens lopp....

Så är det ju. Men det blir ju inte roligare för det..?

  • Medlem
  • 2018-03-11 20:15

Har äntligen fått Android Auto att funka fick installera från apkmirror. Riktigt trevligt faktiskt ?
Bye bye mirrorlink

Ursprungligen av PaO:

Har äntligen fått Android Auto att funka fick installera från apkmirror. Riktigt trevligt faktiskt ?
Bye bye mirrorlink

Ja det funkar riktigt bra, så otroligt mycket bättre än alla bilars interna system.

Ursprungligen av PaO:

Edit
Någon mer som kör mirrorlink iväntan på Android Auto?

Nix, fultankar Android Auto från en APK mirror. Waze & Android Auto klarar man sig inte utan.

  • Medlem
  • 2018-03-15 22:21
Ursprungligen av Martin Wikstrand:

Nix, fultankar Android Auto från en APK mirror. Waze & Android Auto klarar man sig inte utan.

Gör det med numera efter tips
Riktigt trevligt faktiskt ?

1
Bevaka tråden