Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #221: Clara Henry-peruken

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Denna veckan har redaktionen varit utspridda på olika håll men det lyckas ändå bli ett avsnitt om assistenter som kommer på svenska, intryck från Women in Tech och hur Clara Henry kunde få Galaxy S9 före oss.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Karlskrona
  • 2018-03-10 22:15

Det första jag kom att tänka på med namnet Google Assistent var sådan med bunke man har i köket, dvs en köksassistent ?

Ursprungligen av pt96hni:

Det första jag kom att tänka på med namnet Google Assistent var sådan med bunke man har i köket, dvs en köksassistent ?

Haha, ja lite så! XD Det känns väldigt styltigt på något sätt. Hehe, jag skulle inte bli förvånad om Samsung lanserade en smart köksassistent, som såklart är svindyr ?

Ursprungligen av pt96hni:

Det första jag kom att tänka på med namnet Google Assistent var sådan med bunke man har i köket, dvs en köksassistent ?

Var inne på samma sak när jag hörde det.

Tack för avsnittet! Tur man kan lita på att podden kommer upp som den ska!

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-03-11 16:00
Ursprungligen av SweSG:

Var inne på samma sak när jag hörde det.

Tack för avsnittet! Tur man kan lita på att podden kommer upp som den ska!

Och tack för att du är en trogen lyssnare och peppar på oss hela tiden, det uppskattas! Hälsningar från ett Montréal där vädret är nästan exakt samma som hemma i Sverige.

Kanske dags att döpa om sidan till 99android.se?

Ursprungligen av Juthstrand:

Kanske dags att döpa om sidan till 99android.se?

Vänta du bara till WWDC och septembereventet kommer. Vi täcker det som är aktuellt från båda läger. Nu har det kommit massa mobiler under MWC, då är det naturligt att det blir mer Android under den perioden. När Apple har sina höjdpunkter för året kommer det verka som att vi bara skriver om Apple, men skulle man skå ut det över året så är det rätt jämt.

1
Bevaka tråden