Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Årets WWDC inleds den 4 juni

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples årliga utvecklarkonferens WWDC kommer att inledas den 4 juni i år, meddelar företaget och öppnar samtidigt upp för utvecklare som vill skicka in en ansökan om att få delta.

Läs hela artikeln här

Usch vad långt bort i tiden...

Ursprungligen av CekariYH:

Usch vad långt bort i tiden...

Håller med, samtidigt som det kommer att gå alldeles för fort att komma dit.

iPad Pro med A11X Bionic.

Har klickat hem en ny MacBook Pro och inväntar nu med spänning hur de släpper den uppdatering det känns som jag väntat på jättelänge (nyare processor med fyra kärnor vore fint). Kommer det först till WWDC känns det lite mer okej, för så länge kan jag inte vänta. Med min tur kommer väl uppdateringen nu när som helst.

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2018-03-14 08:23

Jag hoppas få se en ny Mac Pro

Hoppas på rejäla förbättringar i mjukvaran, över hela fältet. Framförallt en ORDENTLIG ny version av Siri. Och så min vanliga önskan om en ny musik-app till Mac OS. ?

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2018-03-14 10:01

Jag hoppas på att dom skrotar Touch Bar och sätter ditt vanliga mekaniska knappar igen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-03-14 16:28
Ursprungligen av Jedih:

Jag hoppas få se en ny Mac Pro

Beroende på vad Apple gör med nya MacPro'n så borde den komma eller i varje fall presenteras på WWDC. Går man exempelvis tillbaka och erbjuder stöd för PCIe-kort igen så är det högst relevant för utvecklare att veta.

1
Bevaka tråden