Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Quiz: Vad kan du om smarta klockor?

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Intresset för att "smarta till" våra armbandsur är inte nytt, men under senare delen av 2000-talet har det växt otroligt. Hur bra koll har du på smarta klockor?

Läs hela artikeln här

Jag vill inte ens säga vad jag fick. Var kasst! :/

Ursprungligen av SweSG:

Jag vill inte ens säga vad jag fick. Var kasst! :/

Haha, bättre än två rätt?

Ursprungligen av amandareventlid:

Haha, bättre än två rätt?

Ett snäpp bättre!

2/10. Kunde fått något rätt till om jag hade följt ledtrådarna (sic!).

10/10 äger faktiskt en Smart Klocka.

  • Medlem
  • 2018-03-15 17:14
Ursprungligen av TheiPad:

10/10 äger faktiskt en Smart Klocka.

Jag äger också en smart klocka men fick bara 4 rätta svar. Varför är din klocka så mycket smartare än min?

  • Medlem
  • Lund
  • 2018-03-15 17:36

5/10 inte min paradgren ?

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2018-03-15 17:36

5/10 Korrekta svar!
Du vet i alla fall att smarta klockor finns och har kanske sett en någon gång men du är långt ifrån ett proffs.

Lite förnedrad.. :/

Ursprungligen av Ljung:

Jag äger också en smart klocka men fick bara 4 rätta svar. Varför är din klocka så mycket smartare än min?

Vet inte om min är så mycket smartare för det går inte ens att installera tredjepartsappar på den.

  • Medlem
  • 2018-03-15 17:40
Ursprungligen av TheiPad:

Vet inte om min är så mycket smartare för det går inte ens att installera tredjepartsappar på den.

Nej, då är det ju en dum klocka.

Jag kom förresten på tricket. Jag gjorde testet en gång till och då fick jag också 10/10

Ursprungligen av Ljung:

Nej, då är det ju en dum klocka.

Jag kom förresten på tricket. Jag gjorde testet en gång till och då fick jag också 10/10

Haha ? om man inte får rätt då så har man definitivt missat något.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-03-15 21:17

6/10

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2018-03-16 07:40

Ställde frågorna till min smarta klocka men den hade inga svar tyvärr ?

9/10

Men det finns bara en smart Watch i mitt hjärta

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2018-03-22 13:46

7/10, gör visst allt med min smarta klocka... eller kanskje skulle jag gjort det om jag hade en?

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2018-03-22 15:22

@redaktionen jag prövar att kommentera i veckans quiz om spel men får bara det här meddelandet "Du är redan inloggad som andas men saknar de rättigheter som krävs för att läsa den valda sidan."

Ursprungligen av andas:

@redaktionen jag prövar att kommentera i veckans quiz om spel men får bara det här meddelandet "Du är redan inloggad som andas men saknar de rättigheter som krävs för att läsa den valda sidan."

Får samma! Har dock skickat ett PM till @amandareventlid om det.

Ursprungligen av andas:

@redaktionen jag prövar att kommentera i veckans quiz om spel men får bara det här meddelandet "Du är redan inloggad som andas men saknar de rättigheter som krävs för att läsa den valda sidan."

Ursprungligen av SweSG:

Får samma! Har dock skickat ett PM till @amandareventlid om det.

Knaset är fixat! Vi har råkat skapa två trådar och "fel" tråd blev låst och dold men den var fortfarande kopplad till artikeln.

1
Bevaka tråden