Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Test: Skapa galet snygga bakgrundsbilder till telefonen med Alvar Carto

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Med Alvar Cartos tjänst kan du enkelt skapa bakgrundsbilder till mobilen med kartor över dina favoritställen. Ida testar.

Läs hela artikeln här

Ska du inte lägga in artikeln på framsidan här på 99?

Ursprungligen av TheiPad:

Ska du inte lägga in artikeln på framsidan här på 99?

Det där är la mera ett test av en app? Finns la ingen mening att ha den på framsidan? Jag kan dock ha fel!

Edit:
Nu fattar jag nog bättre! Jag tänkte på en annan framsida. Den som är om det är något stort på gång!

Ursprungligen av SweSG:

Det där är la mera ett test av en app? Finns la ingen mening att ha den på framsidan? Jag kan dock ha fel!

Edit:
Nu fattar jag nog bättre! Jag tänkte på en annan framsida. Den som är om det är något stort på gång!

Jag menade den första sidan du ser när då kommer in på 99.se.

Ursprungligen av TheiPad:

Ska du inte lägga in artikeln på framsidan här på 99?

Testet började på framsidan en sväng, hamnade i vad vi kallar för karusellen längst upp (de där artiklarna som ligger som ett band under reklamen längst upp. Vi gör lite olika och flyttar runt på grejerna på framsidan helt enkelt.

Ursprungligen av Ida Blix:

Testet började på framsidan en sväng, hamnade i vad vi kallar för karusellen längst upp (de där artiklarna som ligger som ett band under reklamen längst upp. Vi gör lite olika och flyttar runt på grejerna på framsidan helt enkelt.

Ok, då förstår jag.

1
Bevaka tråden