Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Huawei släpper nya flaggskepp (P20)

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Ida Blix:

Den verkar ju få fingeravtrycksläsare under skärmen också. Kul!

Underbart att fingeravtrycksläsare under skärmen börjar dyka upp i telefoner nu! Gillar nämligen inte konceptet med att ha det på baksidan.

Det ända som oroar mig är att det ser ut som att dom har placerat den en aning högt upp på skärmen. Kan bli obekvämt vid enhandsfattning om man ska behöva sträcka på tummen för att nå scannern på en så stor mobil. Men det var svårt att se på bild så det får verkligheten avgöra då man får testa den. Men i övrigt är det tämligen ett lyxproblem

Senast redigerat 2018-03-28 01:00
Ursprungligen av Acherry:

Underbart att fingeravtrycksläsare under skärmen börjar dyka upp i telefoner nu! Gillar nämligen inte konceptet med att ha det på baksidan.

Det ända som oroar mig är att det ser ut som att dom har placerat den en aning högt upp på skärmen. Kan bli obekvämt vid enhandsfattning om man ska behöva sträcka på tummen för att nå scannern på en så stor mobil. Men de va svårt att se på bild så det verkligheten får avgöra när man får testa den. Men i övrigt är det tämligen ett lyxproblem

Porsche designen verkar få fingeravtryck under skärmen.
Den fick ett härligt pris också om man tar den med 512gb ?

”...Porsche Design with 512GB? That’s €2,095”

  • Medlem
  • 2018-03-27 21:25
Ursprungligen av Ida Blix:

Haha, alla Android-versioner känns som svarta lådan för mig. Mm, tacka vet jag gamla hederliga IOS!

Allting är relativt ?
Själv har jag helt andra preferenser men det är ju det som är fantastiskt med utbudet idag

  • Medlem
  • 2018-03-27 21:26
Ursprungligen av Mackan1984:

Porsche designen verkar få fingeravtryck under skärmen.
Den fick ett härligt pris också om man tar den med 512gb ?

”...Porsche Design with 512GB? That’s €2,095”

Billigt om man slänger in en 911 GT3 i mixen ?

Ursprungligen av Mackan1984:

Porsche designen verkar få fingeravtryck under skärmen.
Den fick ett härligt pris också om man tar den med 512gb ?

”...Porsche Design with 512GB? That’s €2,095”

Det priset får en att vilja dra öronen åt sig ?

P20 Pro är verkligen intressant. Kameran verkar lovande, så jag ser fram emot några riktiga recensioner. Sen tycker jag Huawei har fått till snygga färger. Dessutom har de hållit priset under 10.000 kr. Så jag tror den kan bli en succé i Europa.

Ursprungligen av johnh3:

P20 Pro är verkligen intressant. Kameran verkar lovande, så jag ser fram emot några riktiga recensioner. Sen tycker jag Huawei har fått till snygga färger. Dessutom har de hållit priset under 10.000 kr. Så jag tror den kan bli en succé i Europa.

Jag har också en känsla av att P20 och P20 Pro kan sälja bra. Vi får se

Ursprungligen av Ida Blix:

Jag har också en känsla av att P20 och P20 Pro kan sälja bra. Vi får se

Fick du se/prova hörlurarna (Huawei freebuds)? Samma typ som airpods fast ska tydligen dämpa ljud utifrån lite bättre enligt artikeln jag läste.

Ursprungligen av Jonatatatan:

Fick du se/prova hörlurarna (Huawei freebuds)? Samma typ som airpods fast ska tydligen dämpa ljud utifrån lite bättre enligt artikeln jag läste.

Nej, de fanns inte att prova på (om jag nu inte missade dem, hade tyvärr bråttom till olika inbokade saker hela dagen där). Ska däremot höra med Huawei om de går att få testa nu hemma.

Bevaka tråden