Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify-event 24 april – kanske en spelare för bilen

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

UPPDATERAD. Svenska musikjätten Spotify har nyheter att dela med sig av, och bjuder in till ett mediaevent 24 april i New York. Kanske rör det sig om en spelare för bilen.

Läs hela artikeln här

Musik med bättre ljudkvalitét som blir en konkurrent till Tidal vore kul om de lanserade.

Apple Watch app

Bättre kvalité till en lite högre månadskostnad, typ 109kr alt 119kr ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-04-07 09:11

Musik med högre teknisk kvalitet hoppas jag. Men frågan är om de kan presentera något så stort så nära inpå börsintroduktionen? En börsintroduktion ska ju ske öppet och transparent. Att avstå från att upplysa marknaden om en så pass stor fråga är mycket tveksamt. Nu är det ju i så fall en i grunden positiv nyhet så de lär ändå undkomma allt för hård kritik. Jag har inte läst deras börsintroduktionsprospekt, kanske framgår något halvdiffust där?

Senast redigerat 2018-04-07 11:29

De börjar strömma officiella musikvideor/konserter!

http://feber.se/internet/art/380562/spotifys_...

  • Medlem
  • 2018-04-07 22:25
Ursprungligen av jimel:

Apple Watch app

Väntar också på detta! Har de inte fixat detta innan sommaren när löpsäsongen drar igång så blir det byte för mig.

Ursprungligen av jimel:

Apple Watch app

Låter för bra för att vara sant. Hur kommer det sig för övrigt att det ryktas om en app i flera år? Borde ta drygt en kafferast att koda en app till Apple Watch så man kan styra Spotify bättre från handleden.

Kanske ska man meddela att man måste höja priset för att hålla nya aktieägare på gott humör?

Allt som Energy Records har under sitt paraply? Det vore mumma för en gammal synthare.

Tack, nyheten uppdaterad.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-04-09 16:03

Känns som en märklig produkt om det är sant, uppfyller ju inget som mobilen inte redan gör.
Ska man ha ett 4G-abbonemang till den?

Gissar att det är fejk, är det sant har jag svårt att tro på annat än rejäl flopp.

1
Bevaka tråden