Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Chromebook X2 vill döda Ipad Pro

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är ont om potenta konkurrenter till Apples Ipad Pro, men nu visar HP upp en proffsig platta baserad på Chrome OS. Frågan är om det är en dator eller en platta?

Läs hela artikeln här

Jag kan mycket väl tänka mig att skolor är intresserade av den här.

Ursprungligen av Zeugma:

Jag kan mycket väl tänka mig att skolor är intresserade av den här.

ChromeOS-enheter säljer som smör i solsken inom skolsektorn.

  • Medlem
  • International user
  • 2018-04-10 15:12

Duger pennan till något eller är det bara en gimmick som sänker kvaliten på resten av produkten?

Det viktigaste när jag väljer platta är att den är från Apple och heter IPad. ?

Ursprungligen av keptang:

ChromeOS-enheter säljer som smör i solsken inom skolsektorn.

Är den så populär? Även i svenska skolor? Alla barn jag känner får en Air eller en iPad.

Ursprungligen av _empty:

Är den så populär? Även i svenska skolor? Alla barn jag känner får en Air eller en iPad.

Jag känner inga barn men på "min tid" var det billigast möjliga laptop som gällde i de fall man fick dator vilket var ett fåtal gymnasie linjer. Så kan tänka mig att det även gäller idag chromebooks brukar ju vara billiga.

Ursprungligen av Jonatatatan:

Jag känner inga barn men på "min tid" var det billigast möjliga laptop som gällde i de fall man fick dator vilket var ett fåtal gymnasie linjer. Så kan tänka mig att det även gäller idag chromebooks brukar ju vara billiga.

På min tid fick vi inget.. jag är 85:a!

Ursprungligen av _empty:

Är den så populär? Även i svenska skolor? Alla barn jag känner får en Air eller en iPad.

Japp, Chromebooks säljs i massor, även i Sverige.

Ursprungligen av _empty:

På min tid fick vi inget.. jag är 85:a!

Född 92 fick låna laptop utvalda lektioner i gymnasiet. I grundskolan fanns en stationär per klassrum.

  • Medlem
  • 2018-04-10 19:23
Ursprungligen av keptang:

Japp, Chromebooks säljs i massor, även i Sverige.

Ja så är det ?

http://feber.se/pc/art/362288/chromebooks_sld...

Ursprungligen av _empty:

Är den så populär? Även i svenska skolor? Alla barn jag känner får en Air eller en iPad.

Skolan har blivit bra rik idag. På min tid fick man knappt en blyertspenna!

1
Bevaka tråden