Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jaaa! Idag kan du beställa röda Iphone 8 och Iphone 8 Plus

Tråden skapades och har fått 26 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

UPPDATERAD. Den 10 april kan du beställa röda versioner av Iphone 8 och Iphone 8 Plus. Framsidan är svart!

Läs hela artikeln här

Okej. Jag vill ha en.

Problemet är att jag tar gärna en röd telefon men inte 8/8+ utan en X

Den röda 7:an var rejält snygg och min X med Apple röda läderskal är också snyggt

Vit framsida som förut? I så fall: Absolut inte.

Uppdatering: Svart framsida! I så fall: Kanske, med tiden.

Senast redigerat 2018-04-09 16:09
Ursprungligen av BlackSmp:

Problemet är att jag tar gärna en röd telefon men inte 8/8+ utan en X

Den röda 7:an var rejält snygg och min X med Apple röda läderskal är också snyggt

Det röda läderskalet är snyggt! Jag skulle bli glad för en X i nån guldfärg också. Men röd.. Ja, det kan va riktigt läckert. Himla kär i det rostfria stålet också så lite kluven.

Ursprungligen av Zeugma:

Vit framsida som förut? I så fall: Absolut inte.

Du är inte ensam om att dissa den vita framsidan! Vad många jag pratat med som sagt så. Själv brydde jag mig inte så mycket när jag hade vit framsida senast. Det avskräcker inte från köp, även om jag nog håller med om att svart är bättre.

Pressmeddelandet landade för nån minut sen. Det är officiellt. Det kommer en röd Iphone 8 och 8 Plus.

FRAMSIDAN ÄR SVART!

  • Medlem
  • 2018-04-09 14:41
Ursprungligen av Ida Blix:

Pressmeddelandet landade för nån minut sen. Det är officiellt. Det kommer en röd Iphone 8 och 8 Plus.

FRAMSIDAN ÄR SVART!

Själv föredrar jag vit! Synd att det inte släpptes någon ny iPhone X-färg.

Ursprungligen av WiFi:

Själv föredrar jag vit! Synd att det inte släpptes någon ny iPhone X-färg.

Kommer ett rött Folio-skal i läder just nu. Återstår att se om det kommer fler nyheter i egna pressmeddelanden.

Trodde att iPhone 7 i röd var en special version som aldrig skulle komma igen, men nu har vi den här!

Dottern (fyller 17): ”Neej! Nope ?”

Ursprungligen av TheiPad:

Trodde att iPhone 7 i röd var en special version som aldrig skulle komma igen, men nu har vi den här!

Både den och de här är i en begränsad upplaga. Men de har ju släppt Product Red-prylar av olika slag under lång tid.

Ursprungligen av Ida Blix:

Både den och de här är i en begränsad upplaga. Men de har ju släppt Product Red-prylar av olika slag under lång tid.

Men en röd iPhone hör inte direkt till vanligheterna. Men när du skriver begränsad upplaga menar du då att de tillverkar X antal exemplar och sen är de slut eller? Men iallafall Apple uppfyll min önskan att kunna ha en röd MacBook, en röd iPad och en röd iPhone!

Den va jädrigt snygg, men hjälper inte mig som föredrar plånboks-fodral.

Med svart framsida blev den ju löjligt snygg. Svågern har iPhone 7 (Product)Red, men den vita framsidan ser inte bra ut.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-04-09 23:28

Har alla Product Red alltid samma nyans?

Ursprungligen av TheiPad:

Trodde att iPhone 7 i röd var en special version som aldrig skulle komma igen, men nu har vi den här!

De släpper röda mobiler varje år sedan 2014 samt ändrar utseendet på vissa appar med röda ikoner, så röd iPhone 7 var varken först eller sist.
Det är iofs special versioner, men bara utseendemässigt, det speciella är anledningen till varför den är röd och vart överskottet av intäkterna går.

Ursprungligen av xms67:

Har alla Product Red alltid samma nyans?

Ja, eftersom det är kampanjfärgen så byts färgen inte ut till andra nyanser.

Ursprungligen av Hank Solo:

De släpper röda mobiler varje år sedan 2014 samt ändrar utseendet på vissa appar med röda ikoner, så röd iPhone 7 var varken först eller sist.
Det är iofs special versioner, men bara utseendemässigt, det speciella är anledningen till varför den är röd och vart överskottet av intäkterna går.

Ja, eftersom det är kampanjfärgen så byts färgen inte ut till andra nyanser.

Men det kom väl bara röda skal till iPhone 6 generationen?

Ursprungligen av TheiPad:

Men det kom väl bara röda skal till iPhone 6 generationen?

Det låter jag vara osagt, de har hållit på i 11 år med (RED)-kampanjen och medelade i November 2014 att telefonerna kommer ingå.

En röd 8a 64Gb förhandsbokad! Bokat på både Netonnet och Elgiganten, får se vilken som kommer först ?

500kr billigare där än hos Apple, därav mitt val.

iPhone 7 var första mobilen i rött utförande för kampanjen, innan var det skal och iPods.
Wikipedia: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Product_Red

Ursprungligen av Mackan1984:

iPhone 7 var första mobilen i rött utförande för kampanjen, innan var det skal och iPods.
Wikipedia: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Product_Red

Glöm heller inte en Mac Pro

https://www.cultofmac.com/472717/best-product...

  • Medlem
  • 2018-04-10 22:03

PRODUCT(RED) AirPods.

Ja tack!

Antar att vi snackar glasbaksida då? Lite sämre än tidigare RED va? Skiter helt i trådlös laddning å vill ju inte ha skal om den skulle ägas... vad säger ni?

Jag gillar att det är glasbaksida. Jag tycker att det är mycket snyggare med rött glas än röd aluminium(?) som 7an har, iaf enligt bilderna och är rätt säker på att jag kommer tycka det live med.

Kommer självklart inte köpa en product red och slänga på skal det första jag gör, nej denna ska vara naken. Visst, tappar man telefonen så är det mycket dyrare att byta en glasbaksida, men å andra sidan så går det ju iaf att hålla i 8an utan skal. Min 7a ramlar ur händerna bara jag tittar på den... Blir därmed ”tvingad” att ha skal vilket jag avskyr.

Nu köper flera den här skönheten o sätter in den i ett fult skal.

Ursprungligen av Tjosansa:

Nu köper flera den här skönheten o sätter in den i ett fult skal.

Japp, så är det. Men då kan man ändå gå runt och känna sig nöjd med att den är superfin där inne i skalet. Plus att man kan försöka köpa ett snyggt skal, det finns.

1
Bevaka tråden