Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes.. Går det inte att dra filer till skrivbordet längre?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,
jag kör OS High Sierra 10.13.4.
Har plötsligt problem att lägga in filer på min mp3 spelare. Jag brukar ladda hem podcast avsnitt och sen lägga in dom på min mp3 spelare eller lägga dom på skrivbordet. Nu verkar detta inte fungera! kan inte ens dra musiken till skrivbordet från itunes...Har något ett svar på detta? sen har jag också sett att det går inte heller att bara dra en bild från safari-internet... till skrivbordet,,.. vad har hänt?

Senast redigerat 2018-04-19 16:47
  • Medlem
  • 2018-04-19 16:27
Ursprungligen av Grasshopper:

Hej,
Har plötsligt problem att lägga in filer på min mp3 spelare. Jag brukar ladda hem podcast avsnitt och sen lägga in dom på mobil eller lägga dom på skrivbordet. Nu verkar detta inte fungera! Har något ett svar på detta? sen har jag också sett att det går inte heller att bara dra en bild från safari-internet... till skrivbordet,,.. vad har hänt?

Snart kommer någon att fråga dig om vilken version av macOS du kör

Jag har inga problem att dra bilder från Safari till skrivbordet på macOS 10.13.4. iTunes använder jag inte.

Har du installerat någon ny programvara på sistone som kanske fångar upp ditt dragande?

Ursprungligen av Ljung:

Snart kommer någon att fråga dig om vilken version av macOS du kör

Jag har inga problem att dra bilder från Safari till skrivbordet på macOS 10.13.4. iTunes använder jag inte.

Har du installerat någon ny programvara på sistone som kanske fångar upp ditt dragande?

hej.. jag kör 10.13.4... High Sierra

  • Medlem
  • 2018-04-19 16:52
Ursprungligen av Grasshopper:

hej.. jag kör 10.13.14... High Sierra

Coolt. Jag håller mig till 10.13.4 än så länge

Du har antingen redan gjort det, men om inte så googla efter drag and drop high sierra. Det finns andra som har problem.

Ursprungligen av Ljung:

Coolt. Jag håller mig till 10.13.4 än så länge

Du har antingen redan gjort det, men om inte så googla efter drag and drop high sierra. Det finns andra som har problem.

Tack ska kolla det.. haha.. jag fick en special copy av .14 ...

1
Bevaka tråden