Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

RHA släpper hyllade lurar i klassisk färg

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

RHA har klarat sig bra i den stenhårda konkurrensen bland trådlösa hörlurar tack vare god design och bra ljud. Nu kommer instegsmodellen MA650 Wireless i vitt.

Läs hela artikeln här

Fick också info om att Urbanears släpper nya trådlösa lurar, Jakan. Sugen på att testa. Vem behöver lurar med 3,5mm-uttag? Inte jag!

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-04-26 10:42

Jag ser en massa trådar på bilderna

Ursprungligen av Json_81:

Jag ser en massa trådar på bilderna

Sladd mellan öronen kan va praktiskt, sladd ner till mobilen är sämst. Oanvändbart rent av.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-04-26 14:54
Ursprungligen av Ida Blix:

Sladd mellan öronen kan va praktiskt, sladd ner till mobilen är sämst. Oanvändbart rent av.

Vad är praktiskt med sladd mellan öronen?
Ha dem hängande runt halsen kan jag se en liten vits med, men annars?
När jag testat såna lurar tyckte jag bara det var marginellt bättre än vanliga trådade, det är ju fortfarande en sladd som är ivägen.

Ursprungligen av Json_81:

Vad är praktiskt med sladd mellan öronen?
Ha dem hängande runt halsen kan jag se en liten vits med, men annars?
När jag testat såna lurar tyckte jag bara det var marginellt bättre än vanliga trådade, det är ju fortfarande en sladd som är ivägen.

Runt nacken föredrar jag, tror det är så flesta (alla?) designas för att användas också, märks inte ens enligt min mening.

  • Medlem
  • 2018-04-26 20:00
Ursprungligen av Ida Blix:

Fick också info om att Urbanears släpper nya trådlösa lurar, Jakan. Sugen på att testa. Vem behöver lurar med 3,5mm-uttag? Inte jag!

Ser gärna ett test av dessa. Kanske ett jämförelsetest mellan dem och Jays a-Six Wireless. Båda ligger på samma pris. Själv kan jag nog räkna bort Jays då jag inte är förtjust i deras platta sladd. Men vore en intressant fajt att läsa ändå.

Är egentligen emot såna här semitrådlösa lurar. Förtar lite av idén med hela grejen. Sladden blir väl ett irritationsmoment på dessa också? Men det blir väl nödvändigt att köpa nån form av trådlösa lurar snart. Vet inte hur jag känner kring övergången.

Ursprungligen av Json_81:

Vad är praktiskt med sladd mellan öronen?
Ha dem hängande runt halsen kan jag se en liten vits med, men annars?
När jag testat såna lurar tyckte jag bara det var marginellt bättre än vanliga trådade, det är ju fortfarande en sladd som är ivägen.

Jag bär dem gärna runt nacken ja. Hänger dem där när jag gör mig redo att lämna huset på morgonen till exempel, sätter i dem först när jag är ute. Airpodsen är också trevliga, men där har jag ju ett litet batteripack att göra av nånstans när jag väl vill använda dem.

Ursprungligen av rKID:

Ser gärna ett test av dessa. Kanske ett jämförelsetest mellan dem och Jays a-Six Wireless. Båda ligger på samma pris. Själv kan jag nog räkna bort Jays då jag inte är förtjust i deras platta sladd. Men vore en intressant fajt att läsa ändå.

Är egentligen emot såna här semitrådlösa lurar. Förtar lite av idén med hela grejen. Sladden blir väl ett irritationsmoment på dessa också? Men det blir väl nödvändigt att köpa nån form av trådlösa lurar snart. Vet inte hur jag känner kring övergången.

Provade också Jays för ett bra tag sedan, men fastnade inte heller för sladden. Bland annat är det för sladden jag tycker att Jakan verkar så lovande.

Senast redigerat 2018-04-27 09:13
1
Bevaka tråden