Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple music nedladdning fastnar.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-05-03 10:29

Märkte att en av mina spellistor inte blivit helt nedladdad.

Testat omstart, avsluta appen och slutligen ta bort all musik och börja om. Men den stannar likadant, på samma låtar dessutom.

Några tips?

  • Medlem
  • International user
  • 2018-05-03 11:34
Ursprungligen av Json_81:

Märkte att en av mina spellistor inte blivit helt nedladdad.

Testat omstart, avsluta appen och slutligen ta bort all musik och börja om. Men den stannar likadant, på samma låtar dessutom.

Några tips?

Jag har haft samma problem, minns inte exakt hur jag gick tillväga men det fanns svar att hitta med en hel del googlande just då.
Om jag minns rätt blev jag tvungen koppla löst mig från itunes konton på varje enhet jag hade innan jag fick det där eländet löst. Det imbegreep då att av authentikera samtliga enheter via itunes på datorn.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-05-03 11:53
Ursprungligen av juanito:

Jag har haft samma problem, minns inte exakt hur jag gick tillväga men det fanns svar att hitta med en hel del googlande just då.
Om jag minns rätt blev jag tvungen koppla löst mig från itunes konton på varje enhet jag hade innan jag fick det där eländet löst. Det imbegreep då att av authentikera samtliga enheter via itunes på datorn.

Usch, precis vad jag inte vill dra igång med
Kanske ska börja med att testa att återställa telefonen.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-05-03 14:03

Efter lite mer googlande och trixande så verkar det som att den gruppen inte finns på apple music längre.
Borde det inte visas på något annat sätt isåfall?
Hade lite annan musik som inte finns längre, men de var de utgråade och gick inte ens att starta nedladdning på.

1
Bevaka tråden