Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google presenterar förbättrade tjänster

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Google har precis haft sin årliga keynote om mjukvara. De presenterade en rad förbättringar i flera tjänster såsom Gmail och Google Assistant.

Läs hela artikeln här

Hoppas att assistent på svenska blir lika bra som den på engelska. Siri på svenska är ju kass jämfört med den engelska. I alla fall senast jag testade.

  • Medlem
  • 2018-05-08 22:13

Imponerande helt klart ?

  • Medlem
  • 2018-05-08 22:24
Ursprungligen av matssoderstrom:

Hoppas att assistent på svenska blir lika bra som den på engelska. Siri på svenska är ju kass jämfört med den engelska. I alla fall senast jag testade.

En stor sak är ju att Google har så mycket information samlad och nu när AI kommer in i bilden ser man kraften

Ursprungligen av matssoderstrom:

Hoppas att assistent på svenska blir lika bra som den på engelska. Siri på svenska är ju kass jämfört med den engelska. I alla fall senast jag testade.

Jag är också lite orolig för att den kommer vara betydligt sämre på svenska men jag håller tummarna. Känns som att Siri har utvecklats väldigt lite den senaste tiden och att hon ligger efter mycket. Förhoppningsvis kommer inte Assistant bli lika dålig som Siri på svenska i alla fall, hehe.

Google assistant beställer tid hos frisören
Youtube

  • Medlem
  • 2018-05-09 16:49
Ursprungligen av matssoderstrom:

Google assistant beställer tid hos frisören
Youtube

Detta och wavenet var riktigt intressant och imponerande

  • Medlem
  • 2018-05-09 16:50
Ursprungligen av amandareventlid:

Jag är också lite orolig för att den kommer vara betydligt sämre på svenska men jag håller tummarna. Känns som att Siri har utvecklats väldigt lite den senaste tiden och att hon ligger efter mycket. Förhoppningsvis kommer inte Assistant bli lika dålig som Siri på svenska i alla fall, hehe.

Vi får se vad Apple har i rockärmen till WWDC men det känns som det är upp till bevis ?

Måste dela på grund av Fnissfaktorn!

1
Bevaka tråden