Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #231: Save the dejt!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99-podden blir dejtingpodden för en vecka, men givetvis med tekniken som utgångspunkt. Experten Lisa gästar och går igenom det bästa och det sämsta med Tinder och de andra dejtingapparna.

Läs hela artikeln här

Bra att ni tillägnar ett helt poddradio avsnitt åt detta! @amandareventlid kanske borde skriva en guide om hur man hittar rätt i djungeln av dejting appar.

För snart två år sen träffade jag min nuvarande flickvän på Mötesplatsen. Vi är idag sambos och har ett gemensamt barn på snart nio månader + att hon har en dotter sen innan som fyller nio iår

  • Medlem
  • 2018-05-20 20:01
Ursprungligen av Cancerman:

För snart två år sen träffade jag min nuvarande flickvän på Mötesplatsen. Vi är idag sambos och har ett gemensamt barn på snart nio månader + att hon har en dotter sen innan som fyller nio iår

Gratulerar ?

Ursprungligen av PaO:

Gratulerar ?

Tack tack ?

Ursprungligen av Cancerman:

För snart två år sen träffade jag min nuvarande flickvän på Mötesplatsen. Vi är idag sambos och har ett gemensamt barn på snart nio månader + att hon har en dotter sen innan som fyller nio iår

Åh, fint att göra! Det ger mig och Lisa hopp. Har aldrig testat Mötesplatsen faktiskt, det kanske jag borde göra.

Ursprungligen av TheiPad:

Bra att ni tillägnar ett helt poddradio avsnitt åt detta! @amandareventlid kanske borde skriva en guide om hur man hittar rätt i djungeln av dejting appar.

Kul att det uppskattas! Ja, kanske det. Vilka saker tycker du borde vara med i en sån guide?

Ursprungligen av amandareventlid:

Kul att det uppskattas! Ja, kanske det. Vilka saker tycker du borde vara med i en sån guide?

Jag tycker att man borde ha med: Hur man hittar folk, hur appens gränssnitt fungerar, tillgången på personer på olika platser i landet, hur man tar kontakt i appen, på vilket sätt personer visas och hur apparna sedan tänker hur man ska gå vidare. Detta är de saker jag tycker är viktigast.

  • Medlem
  • 2018-05-22 08:50
Ursprungligen av amandareventlid:

Åh, fint att göra! Det ger mig och Lisa hopp. Har aldrig testat Mötesplatsen faktiskt, det kanske jag borde göra.

Testa, den siten funkade fint även för mig. Träffade en fantastisk tjej där och vi har en liten krabat på väg till hösten plus att jag fick en bonusdotter.

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2018-05-22 20:55

Är det en åldersgrej vilken chattapp man byter till? Jag är snart 21 och 7/10 tjejer skriver sin Snapchat i bion. Har aldrig förstått mig på eller uppskattat den Snapchat.

Dessutom är det väldigt vanligt att skriva ”fel ålder” i bion. Många har Tinder kopplat till Facebook som de skaffat när de var yngre än 13. Ibland bara något år fel, men de kan alltså var säg 16, men det står 22 på Tinder.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-05-24 11:40

Även hur man säger upp abonnemanget, om det är lätt eller medvetet gömt bland en massa sidor, bör tas med.

1
Bevaka tråden