Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad vet du om data på vift?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Imorgon träder GDPR-lagen i kraft, och därför uppmärksammar vi tillfällen när datalagring inte har funkat så bra i veckans quiz. Vad kan du om teknikvärldens läckor? Lycka till!

Läs hela artikeln här

8/10 Korrekta svar!
Total framgång. Inget hemligt dokument är oåtkomligt för dig, och det finns inte ett lösenord som du inte kan knäcka. Grattis!

Hacker Skill Level: Hackerman från filmen Kung Fury. Inte ens tiden är för svår att hacka för dig.

(Kände så klart inte till någon av frågorna på förhand, andra på redaktionen som skapat detta mästerverk).

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2018-05-24 17:49

9/10 Korrekta svar!
Total framgång. Inget hemligt dokument är oåtkomligt för dig, och det finns inte ett lösenord som du inte kan knäcka. Grattis!

Hacker Skill Level: Hackerman från filmen Kung Fury. Inte ens tiden är för svår att hacka för dig.

Jo men, Snowdens mellannamn?

6/10. Är måttligt intresserad av sådant här.

7/10 är okej.
Men förstår inte vad Snowdens mellannamn har med data på vift att göra.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-05-24 22:10

6/10

Äsch.

8/10 Korrekta svar!
Total framgång. Inget hemligt dokument är oåtkomligt för dig, och det finns inte ett lösenord som du inte kan knäcka. Grattis!

Hacker Skill Level: Hackerman från filmen Kung Fury. Inte ens tiden är för svår att hacka för dig.

5/10

Men Sandra Bullock är jäkligt snygg så jag är nöjd ?

Ursprungligen av egonprint:

7/10 är okej.
Men förstår inte vad Snowdens mellannamn har med data på vift att göra.

Han är ju själv på vift! Lite långsökt kanske.. ?

10/10 korrekta svar.

Jag minns inte vad jag fick! Gjorde det här igår. Det var 6 av 10 eller 8 av 10 i alla fall. Något av det!

9/10. Blir själv förvånad.

1
Bevaka tråden