Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Amanda säger hejdå

Tråden skapades och har fått 58 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Nu är både Ida och Jakob tillbaka från sina respektive föräldraledigheter vilket betyder att det är dags för mig att säga hejdå.

Läs hela artikeln här

Men för bövelen vännen! Nu när jag börjat gilla dig <3

Men nej ? Önskar dig all lycka med allt du har framför dig i livet. På återseende ??

Lycka till på nya jobbet Amanda.

Tack för allt du skrivit i alla fall. Podd m.m. Din glädje o.s.v.

Lycka till på nya jobbet och häng med oss i forumet!

Vaaaa?? Men nej!
Du har ju förgyllt 99 sedan din ankomst. Ditt skratt är bäst i poddarna och youtube.
Håll oss uppdaterade över var du hamnar!

Lycka till Amanda!

På återseende, säger jag, och lycka till med nya jobbet. Tack för allt du har gjort.

Tack Amanda och lycka till med ditt nya jobb.

Lycka till Amanda med det nya jobbet!

Lycka till!

Tack för alla trevliga podavsnitt.

Lycka till Amanda!

  • Medlem
  • 2018-05-24 21:34

Wut? Ja, det var verkligen tråkigt att du slutar. Men tack Amanda och lycka till.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-05-24 22:03

Lycka till!

Tack för den här tiden och lycka till med nästa och kommande jobb och projekt Amanda och Jakob. Varit ett nöje att läsa era artiklar mm.

Ursprungligen av CekariYH:

Tack för den här tiden och lycka till med nästa och kommande jobb och projekt Amanda och Jakob. Varit ett nöje att läsa era artiklar mm.

Jag blir kvar, alltså! ?

  • Medlem
  • 2018-05-24 22:52

Det hade jag missat att det var ett vikariat. Tack för allt du gjort och lycka till i framtiden ?
Då är där alltså ingen på 99 som gillar Samsung längre, hur skall det gå ?

Ursprungligen av jakobnilsson:

Jag blir kvar, alltså! ?

Vad synd... eh, jag menar, vad fick jag det ifrån att du sticker också?

  • Medlem
  • 2018-05-24 23:08

Men Amanda, tack själv! Du kommer vara saknad! Ett stort lycka till nu, och vad härligt att du blir kvar på forumet!

Lycka till Amanda! Du är och har varit en frisk fläkt för 99. Men en citat från Star Trek ska du få - But then again, all good things must come to an end.

Du måste gästpodda Ibland ?
Annars ger jag upp podden!
(Nej det kommer jag inte, men ändå...!)
Önskar dig all lycka!

  • Medlem
  • 2018-05-25 05:45

Tråkigt, du kommer bli saknad. Alltid gillat ditt sätt att skiva och prata. För att inte tala om ditt härliga humör som förgyllt podcasten och era videos.

Lycka till och ha det gott!

Tråkigt att du slutar @amandareventlid precis före WWDC också. Kan du inte komma in för WWDC som gäst i strömmen?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-05-25 08:43

Tack för den här tiden och lycka till! Kan du inte övertala de andra att intervjua dig om ett tag när du är varm i kläder dör du får berätta om ditt nya jobb och arbetsgivare. Internetstiftelsen har ett viktigt uppdrag men är väldigt anonym.

Ursprungligen av xms67:

Tack för den här tiden och lycka till! Kan du inte övertala de andra att intervjua dig om ett tag när du är varm i kläder dör du får berätta om ditt nya jobb och arbetsgivare. Internetstiftelsen har ett viktigt uppdrag men är väldigt anonym.

Väldigt bra idé!

  • Avstängd
  • Falun
  • 2018-05-25 09:25

Håller med ovanstående talare. Du kommer vara saknad. Lycka till med nya jobbet

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2018-05-25 09:39

Men vaf....n Amanda! Jag kommer att sakna dig och dina inlägg samt nyhetsartiklar. Önskar dig lycka till framöver och hoppas du tittar förbi i kommentarsfälten.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-05-25 12:45

Tack Amanda för den här tiden du har verkligen varit en frisk fläkt Roligt att du stannar på forumet ..

Tänkte just säga till Ida att skaffa ett litet syskon så du får stanna Amanda undrar bara vad Ida tycker om den iden hehehehe...

Lycka till med nya jobbet...

Från någon som kom hit för ett år sen och inte visste att du var på vikariat: Jösses, jag trodde du var bland de första här. Med det sagt har du passat in extremt bra bland kolleger. Nästan för bra haha.

Lycka till i framtiden!

En stor förlust för 99 och jag kommer verkligen sakna din medverkan.

Lycka till med ditt nya jobb!

Bevaka tråden