Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad kan du om mobilens koppling till bilar?

Tråden skapades och har fått 22 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Här kommer tio kluriga frågor om hur mobiler kan kopplas till våra bilar, både då och nu med tekniker som Apple Carplay och Android Auto.

Läs hela artikeln här

10/10 Korrekta svar!
Hurra! Du kör säkert bil varje dag och älskar hur väl din mobil numera integreras i upplevelsen.

En del frågor var något knivig denna gång ?

  • Medlem
  • Växjö, Sweden
  • 2018-05-31 15:32

10/10
För enkelt! ?

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2018-05-31 16:03

8/10. Är nöjd med det.

10/10 korrekta svar. Kör aldrig bil och har inte haft ett körkort någonsin.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-05-31 16:27
Citat:

7/10 Korrekta svar!
Hurra! Du kör säkert bil varje dag och älskar hur väl din mobil numera integreras i upplevelsen.

Äger ingen bil och det enda jag kopplar min mobil till är laddningssladden. Alltså borde jag vara nöjd.

  • Medlem
  • 2018-05-31 17:09

8 av 10
Helt okej

”6/10 Korrekta svar!
Det här resultatet är godkänt men inte mycket mer. Du kör troligen bil mycket sällan.”

Jag har ingen bil...

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2018-05-31 17:54

9/10 Korrekta svar!
Hurra! Du kör säkert bil varje dag och älskar hur väl din mobil numera integreras i upplevelsen.

10/10 Korrekta svar!
Hurra! Du kör säkert bil varje dag och älskar hur väl din mobil numera integreras i upplevelsen.

10/10 Korrekta svar!
Hurra! Du kör säkert bil varje dag och älskar hur väl din mobil numera integreras i upplevelsen.

Pendlar drygt 10 mil och med 10 år gammal bil får man var glad att det finns en AUX-ingång att integrera med!

(Många 10:r blev det)

Citat:

8/10 Korrekta svar!
Hurra! Du kör säkert bil varje dag och älskar hur väl din mobil numera integreras i upplevelsen.

Jag önskar att jag hade en smartare bil ??

8/10 Korrekta svar fick jag. Inte så tokigt…

Har en bil från 2013, så ingen CarPlay eller något liknande. Men älskar bilen ändå!

5/10 Korrekta svar!

Tror jag ska beställa hem den där kasbandsadaptern med bluetooth nu. Visste inte ens att den existerade och har kasettband i bilen.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-06-01 18:46
  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2018-06-01 20:51
Ursprungligen av laxan96:

Tror jag ska beställa hem den där kasbandsadaptern med bluetooth nu. Visste inte ens att den existerade och har kasettband i bilen.

Måste vara en nyare lyxigare modell, jag tycker mig minnas att jag hade en med sladd som anslöts till MP3-spelaren..

Första 10/10 någonsin.

"Hurra! Du kör säkert bil varje dag och älskar hur väl din mobil numera integreras i upplevelsen."

Jag kör nära nog varje dag, ja. Har däremot ingen integration alls i min Jaguar E-Type från 1964... Har följt de olika initiativen förhållandevis noggrant, men inget har direkt slagit mig som oumbärligt hittills.

  • Medlem
  • Lund
  • 2018-06-01 21:36
Ursprungligen av GustafMA:

Första 10/10 någonsin.

"Hurra! Du kör säkert bil varje dag och älskar hur väl din mobil numera integreras i upplevelsen."

Jag kör nära nog varje dag, ja. Har däremot ingen integration alls i min Jaguar E-Type från 1964... Har följt de olika initiativen förhållandevis noggrant, men inget har direkt slagit mig som oumbärligt hittills.

Men det är väl inte e-typen du kör varje dag? ?

Ursprungligen av Cribe:

Men det är väl inte e-typen du kör varje dag? ?

Jo. Motorkraft är ändå helt bortslösat i Stockholmstrafiken, som går ut på bilköer. Då kan man lika gärna köra med stil. Ja, mina underhållskostnader är irrationella.

9/10 ?
Missa Hondas motorcykel med CarPlay

  • Medlem
  • Neverland
  • 2018-06-02 23:00

5/10
Chansande på de flesta. Jag är en sån där som bara vill att allt ska funka. Bland annat därför byter jag nu in min två år gamla bil. Jag HATAR radion (Honda C-RV) som alltid måste boota om och jag får köra 2 km innan android-satanshelvetetet valt att ge mig radio igen. Fy fan.
Nöjd med Hondan i övrigt. men detta jävla radiohelvete och buggigt Androidskit ger mig spel.
Vill inte börja varje dag med fler svordomar än de som redan finns där naturligt.

Jag hämtar ut ny bil av annat märke på fredag. Någon annan stackare får kräkas på de problem jag haft.

  • Medlem
  • 2018-06-04 07:37

Första 10:an! ??

1
Bevaka tråden