Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IOS 12 fokuserar på prestanda och AR

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nästa version av Apples mobila operativsystem kommer fokusera på viktiga saker som förbättrad prestanda och förstärkt verklighet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2018-06-04 21:25

Grattis till AOD men inget mörkt läge eller splitscreen ännu

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2018-06-04 21:58

AFOL:en i mig blev glad när det visades Lego. Jag samlar dessutom på just Modulhusen, så det var kul att de visade dem. Jag har inte köpt det senaste ännu och blev lite nyfiken när de "trollade fram" det i AR.

Split Screen på iPhones. Det finns redan på ipads

Personligen så är jag mer intresserad av Siri förbättringarna men är en aning orolig över att de kräver engelska

Samt att iPad får gester från X

Senast redigerat 2018-06-05 06:31
  • Medlem
  • Skåneland
  • 2018-06-05 06:25

Äntligen tredjepartsappar i CarPlay!!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-06-05 07:35

Tredjepartsnavigatorer via CarPlay, läs Waze, känns mycket bra. Trots att jag har en ny bil med "största/dyraste" Navi så blir detta ett stort steg upp. Var då pengarna i sjön för stor Navi? Nej, för i och med det fick man stor skärm. Mycket dyr skärm, men känns bra ändå..?

I övrigt är det nog inget jag hoppar jämfota av glädje inför. Men ändå bra att de städar upp iOS så att det kan tas större och stadiga hopp framöver.

Jag skulle bara vilja att min nuvarande bil uppdaterades med CarPlay via en uppgradering men Mazda dröjer (såvitt som jag vet)

1
Bevaka tråden