Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone X - Allt om

Tråden skapades och har fått 338 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Quwerrt93:

Inte fickringningar, men jag hade lyckats "skriva" ihop ett helt osammanhängande sms när jag haft telefonen i fickan till en person som hade ringt mig senast, dock sändes det inte iväg.

Har börjat misstänka mitt skal, ska prova utan ett tag.

Ni som valt space grey, har ni fått era kanter att flagna?

Ursprungligen av D_Odell:

Ni som valt space grey, har ni fått era kanter att flagna?

Mina kanter ser fortfarande hela ut efter ett par tappningar också. Köpt 3nov, körde skal första månaden. Naket sedan dess. Jobbar som brevbärare så den får utstå en del...

Ursprungligen av D_Odell:

Ni som valt space grey, har ni fått era kanter att flagna?

Du får det att låta som ngt positivt...... (ni som metar har ni fått någon fisk?)?
Har inte fått några märken alls. Kanske för försiktig. Har i och för sig aldrig haft ngt problem med dom tidigare modellerna heller.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-06-22 15:58

Positivt? "Ni som är ute och går på natten, har ni träffat på någon mördare?"

  • Medlem
  • Urshult
  • 2018-06-29 11:04
Ursprungligen av Texmex:

Kommer det naturliga svaret. Har du testat att stänga av telefonen och starta igen?

J Jag har testat att starta om den men ingen lycka. Har ytterligare ett problem, telefonen "hänger" sig när jag ska skriva sms. Det låser sig på första bokstaven, och sen tar det ett par sekunder innan jag kan skriva nåt mer

Ursprungligen av nufc78:

J Jag har testat att starta om den men ingen lycka. Har ytterligare ett problem, telefonen "hänger" sig när jag ska skriva sms. Det låser sig på första bokstaven, och sen tar det ett par sekunder innan jag kan skriva nåt mer

Testat att återställa den (ta backup först)?